۰ نفر

انتقاد ذوالقدر از عدم مدیریت مناسب بحران سیل

۲ فروردین ۱۳۹۸، ۲۲:۱۲
کد خبر: 343191
انتقاد ذوالقدر از عدم مدیریت مناسب بحران سیل

ذوالقدر عضو فراکسیون امید از عدم مدیریت مناسب بحران سیل در استان گلستان انتقاد کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از انتخاب، فاطمه ذوالقدر اظهار داشت: در استانه سال نو ، باران رحمت الهی هموطنان عزیزمان را در استان گلستان و بخصوص شهر گنبدکاووس با مشکلات و مخاطراتی مواجه کرده، که برخی از علل إین مخاطرات، نتیجه نامهربانی با طبیعت در حفاظت از جنگل ها است. در این شرایط مردم منطقه نیازمند امداد رسانی و حمایت هرچه بیشتر مسئولان و نیروهای امدادی هستند.

وی خاطرنشان کرد: مردم در وضعیت نامناسبی هستند که تامین امنیت جانی ، مواد خوراکی و وسایل اولیه رفاهی باید در اولویت قرار بگیرد.

عضو فراکسیون امید با اشاره به عدم پیگیری مناسب بحران پیش آمده از سوی مسئولان مربوطه ، تاکید کرد: متاسفانه در تماس هایی که مردم منطقه با اینجانب داشتند از غیبت استاندار گلستان و از عدم پوشش خبری صدا وسیما گلایه مند بودند که این ها همه در صورت صحت امر و با توجه به هشدار های سازمان هواشناسی، حکایت از بی تدبیری و اهمیت ندادن شرایط و مشکلات مردم دارد و یقینا باید پس از رسیدگی فوری مسئولین خاطی پاسخگو بوده و مراجع قضایی نیز رسیدگی به اهمال احتمالی را در دستور کار قرار دهند و مجلس نیز باید به موضوع ورود نماید.

وی ادامه داد: وزارت کشور و شخص وزیر محترم کشور به عنوان متولی اصلی و مسئول ستاد مدیریت بحران باید پاسخگوی ضعف عملکرد احتمالی دستگاه های ذیربط در کمک رسانی ها و امدادرسانی ها باشند. ضروری است ، وزیرکشور، رییس ستاد بحران ، استاندار گلستان و مسئولین محلی، با جدیت و رسیدگی فوری به موضوع ورود کرده و به وضعیت سیل زدگان پرداخته و با جبران خسارات وارده به هموطنانمان در این استان شادی و امید را در سال نو برای این عزیزان رقم زنند.