۰ نفر

در تشریح نشست کمیسیون امنیت ملی:

تصویب لایحه تشکیل منطقه آزاد تجاری بین ایران و اوراسیا

۱۲ اسفند ۱۳۹۷، ۱۹:۵۸
کد خبر: 339450
تصویب لایحه تشکیل منطقه آزاد تجاری بین ایران و اوراسیا

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت:لایحه موافقتنامه موقت تشکیل منطقه آزاد تجاری بین ایران و اتحادیه اقتصادی اوراسیا با حضور وزیر نیرو بررسی و به تصویب کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی رسید.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خانه ملت، علی نجفی خوشرودی در تشریح نشست کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی،گفت:در نشست مذکور نمایندگان و مسئولین ارگان های ذی ربط ،آخرین تحولات ونزوئلا مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

وی افزود:در این نشست علاوه بر بررسی ریشه ها و دلایل تحولات ونزوئلا و مواضع جمهوری اسلامی ایران و سایر کشورها تبیین شد.

نماینده مردم بابل در مجلس ضمن اشاره به موضوع پیشنهاد گفت و گوهای سیاسی در ونزوئلا،مطرح کرد:کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ضمن مخالفت با یکجانبه گرایی آمریکا و مداخلات غیرقانونی در امور داخلی ونزوئلا،پیشنهاد رئیس جمهور این کشور برای گفت وگوهای سیاسی را سازوکار مناسبی برای کمک به حل مسائل جاری در این کشور می داند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی  و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد:در این نشست با حضور  اردکانیان  وزیر نیرو، لایحه موافقتنامه موقت تشکیل منطقه آزاد تجاری بین جمهوری اسلامی ایران و اتحادیه اقتصادی اوراسیا و کشورهای عضو مورد بررسی قرار گرفت و به تصویب کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی رسید.