۰ نفر

نایب رییس کمیسیون تلفیق بودجه؛

تعیین سقف برای حقوق مدیران در سال۹۸

۱ بهمن ۱۳۹۷، ۱۴:۲۹
کد خبر: 330846
تعیین سقف برای حقوق مدیران در سال۹۸

نایب رییس کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۸، گفت:پیشنهادات مختلفی از سوی نمایندگان برای تعیین سقف حقوق مدیران در سال آتی مطرح شده است که تصمیم لازم در این خصوص در کمیسیون تلفیق اتخاذ می شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خانه ملت، علی اصغر یوسف نژاد با اشاره به پیش بینی  افزایش 20 درصدی حقوق کارکنان در سال 98 ، گفت: پیشنهادهای مختلفی برای افزایش حقوق ها در سال 98 براساس شیوه های متعدد به کمیسیون تلفیق بودجه ارسال شده است که این پیشنهادها در کمیسیون مورد بررسی قرار می گیرد.

در تبصره 12 لایحه بودجه سال 98، دولت پیشنهاد افزایش 20 درصدی حقوق برای تمام کارکنان را مطرح کرده است.

تعدادی از نمایندگان افزایش حقوق پلکانی و پلکانی معکوس را برای سال 98 پیشنهاد کرده اند

نایب رییس کمیسیون بودجه سال 98، با بیان اینکه پیشنهادهای مختلفی برای  تغییر روش افزایش حقوق  مطرح شده است، افزود: تعدادی از نمایندگانافزایش حقوق پلکانی، پلکانی معکوس و سایر روش ها را برای اجرا در سال 98 پیشنهاد کرده اند.

این پیشنهادها در حالی مطرح شده که مجلس در زمان بررسی بودجه ۹۷ مصوب کرد که حقوق آن دسته از کارکنان دولت که در پایین ترین سطح قرار دارد به میزان ۲۰ درصد افزایش یابد و بعد از آن افزایش ها نزولی بوده تا اینکه افزایش حقوق مقامات به صفر برسد.

پیشنهادات برای تعیین سقف حقوق مدیران بررسی و تجمیع می شود

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه پیشنهادات مختلفی برای ت عیین سقف حقوق مدیران در سال 98  مطرح شده است، تصریح کرد: باید پیشنهادات برای تعیین سقف حقوق مدیران بررسی و تجمیع و سپس در کمیسیون تلفیق رای گیری شود.

دولت براساس قانون برنامه ششم توسعه مکلف شد در حدود اعتبارات هزینه‌ای سالانه و متناسب با نرخ تورم نسبت به تعیین ضریب حقوق کارکنان دولت اعم از مشمولان و غیرمشمولان قانون مدیریت خدمات کشوری در لوایح بودجه سنواتی اقدام کند./