۰ نفر

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس؛

شفافیت و انضباط مالی ویژگی مثبت بودجه‌98 است

۱۰ دی ۱۳۹۷، ۱۰:۰۶
کد خبر: 325767
شفافیت و انضباط مالی ویژگی مثبت بودجه‌98 است

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی شفافیت و انضباط مالی و تاکید بر موضوع اشتغال را از ویژگی های مثبت و شاخصه های مهم لایحه بودجه در سال 98 دانست.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، غلامرضا تاجگردون روز دوشنبه اظهار داشت: حمایت تقویت معیشت عمومی و تاکید بر عدالت اجتماعی از ویژگی ها و شاخص های مثبت دیگر در لایحه بودجه سال 98 است.

وی شفافیت، تاکید بر ارتقای نظارت های مالی، کاهش و یا حذف بودجه برخی سازمان ها و دستگاه ها در بودجه سال آینده را قابل تحسین دانست.

تاجگردون اضافه کرد: بدون شک مجلس و کمیسیون های مختلف در این زمینه هم راستا با دولت پیش خواهند رفت و کاهش و یا حذف بودجه برخی سازمان ها و هزینه های غیرضرور در کشور در این لایحه با جدیت دنبال می شود.

وی افزایش بودجه عمرانی (62 هزار میلیارد تومان) در بودجه سال 98 و نیز تاکید بر مبحث اشتغال به عنوان یکی از دغدغه های جدی در جامعه را از دیگر ویژگی های مثبت این لایحه ذکر کرد.

نماینده مردم شهرستان های باشت و گچساران در مجلس دهم ادامه داد که حدود دو هفته دیگر کار بررسی لایحه بودجه 98 در دستور کار مجلس قرار می گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری ایران، چهارم دی ماه امسال لایحه بودجه سال 1398 کل کشور را تقدیم مجلس شورای اسلامی کرد.