۰ نفر

5وزیر دولت هفته آینده به کمیسیون‌های مجلس می‌روند

۶ دی ۱۳۹۷، ۱۸:۰۵
کد خبر: 324983
5وزیر دولت هفته آینده به کمیسیون‌های مجلس می‌روند

وزیران راه و شهرسازی، آموزش و پرورش، نفت، صنعت و معدن و کشور هفته آینده در کمیسیون‌های تخصصی مجلس حضور می‌یابند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، اعضای کمیسیون اصل 90مجلس یکشنبه آینده نشست مشترکی با مسئولان دانشگاه آزاد، سازمان سنجش و نمایندگان وزارت علوم و بهداشت درباره شکایات متعدد اعلام اسامی پذیرفته شدگان این دانشگاه برگزار می‌کنند.
وزیر راه و شهرسازی و مدیران ذی‌ربط در خصوص ادامه بررسی سانحه سقوط هوایپما شرکت هواپیمایی آسمان در مسیر تهران – یاسوج در این کمیسیون حضور می‌یابند.

** وزیر آموزش و پرورش به کمیسیون آموزش می‌رود 
وزیر آموزش و پرورش قرار است همه آینده جهت ارائه گزارش درباره اقدامات انجام شده در خصوص حادثه آتش سوزی مدرسه «اسوه حسنه» زاهدان در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس حضور یابد.
وی همچنین قرار است به سوالات چهار نماینده پاسخ دهد.
اعضای کمیسیون آموزش سه شنبه آینده لایحه بودجه سال 98 کل کشور را با حضور مسئولان ذیربط بررسی می‌کنند.

** وزیران صنعت و نفت به کمیسیون اقتصادی مجلس می‌رود
اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس لایحه بودجه 98 کل کشور را یکشنبه آینده با حضور وزیر نفت، رئیس سازمان برنامه و بودجه و رئیس امور مالیاتی کشور بررسی می‌کنند.
اعضای این کمیسیون سه شنبه نیز با حضور وزیر صنعت آخرین وضعیت نظارت بر قیمت کالاهای اساسی و غیراساسی را بررسی می‌کنند.

** وزیر کشور به کمیسیون امنیت ملی می‌رود 
عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور برای بررسی وضعیت توسعه و امنیت شرق کشور سه شنبه آینده به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس می شود.
همچنین قرار است روابط اقتصادی ایران با کشورهای عراق و سوریه یکشنبه آینده در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بررسی شود.

** طرح تشدید مجازات اسید پاشی در کمیسیون قضایی مجلس بررسی می‌شود
اعضای کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس سه شنبه آینده طرح تشدید مجازات اسید پاشی و حمایت از بزه دیدگان و طرح ساماندهی زندانیان و کاهش جمعیت کیفری زندان ها را سه شنبه آینده در کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس بررسی می کنند.