۰ نفر

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

۲۸ آذر ۱۳۹۷، ۲۰:۰۱
کد خبر: 323097
تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، علی‌اصغر یوسف‌نژاد در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی مشروح تذکرات کتبی نمایندگان به مسؤولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد.

حضرت‌پور و محبی‌نیا نمایندگان ارومیه و میاندوآب به وزیر جهادکشاورزی: برنامه‌ریزی و مدیریت موثر وزارتخانه برای صادرات محصولات کشاورزی و تولیدی سیب استان آذربایجان غربی.

بهادری و چهار نماینده دیگر به وزیر کشور: پرداخت حقوق کارکنان شهرداری ارومیه که شش ماه عقب افتاده است.

شاعری نماینده بهشهر به وزرای نیرو و کشور: به چه علت اجرای پروژه مهم انتقال آب شرب مردم شهرستانهای حوزه انتخابیه‌ام را متوقف کرده‌اید؟

دهمرده نماینده زابل به وزیر آموزش و پرورش: آقای بطحایی متاسفانه در اثر رعایت نشدن استانداردهای گرمایشی در مدرسه‌ای در شهرستان زاهدان حادثه دلخراش آتش‌سوزی تعداد زیادی از دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان را داغدار کرده است. در اسرع وقت به موضوع رسیدگی و گزارش آن به مجلس تقدیم شود.

خجسته نماینده همدان به وزرای اطلاعات و  ارتباطات و فناوری اطلاعات: توجه جدی به فعالیت سایتهای ارائه دهنده خدمات و کالا و کنترل قیمتهای ارائه شده در این سایتها با هدف کاهش التهاب بازار. به وزیر اقتصاد: لزوم توجه جدی و مقابله با موسسات مالی غیرمجاز و رعایت آن.

قربانی نماینده آستانه‌اشرفیه به وزیر نیرو: فرسودگی شدید شبکه برق شهرستان مشکلات عدیده‌ای را برای مردم جهت تامین برق به وجود آورده است.

آزادی‌خواه نماینده ملایر به وزیر تعاون: علت این همه بی‌عدالتی در نظام پرداخت یارانه نقدی چیست؟

شریعت‌نژاد نماینده تنکابن به رییس‌جمهور: چرا سرمایه‌گذاری بخش خصوصی برای بهره‌گیری از ظرفیتها و استعدادهای خدادادی استانهای شمالی را فراهم نمی‌کنید. به وزیر نیرو: چرا اقدام موثری برای لایروبی رودخانه‌های غرب استان مازندران نمی‌کنید؟

پژمانفر نماینده مشهد به وزیر ورزش و جوانان: لزوم نظارت بر باشگاه‌های ورزشی و برخورد جدی با مواردی که اقدام به آموزش و تبلیغ موارد غیراخلاقی می‌کنند. به وزیر بهداشت: لزوم نظارت بر قیمت داروها و جلوگیری از افزایش قیمت آنها با توجه به تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی به دارو.