۰ نفر

عضو هیئت رییسه مجلس در گفت‌وگو با اقتصادآنلاین:

وزیر پیشنهادی کار ظرفیت مدیریتی بالایی دارد/ جو مجلس به سمت حمایت از شریعتمداری رفته‌است

۴ آبان ۱۳۹۷، ۱۴:۰۹
کد خبر: 310430
وزیر پیشنهادی کار ظرفیت مدیریتی بالایی دارد/ جو مجلس به سمت حمایت از شریعتمداری رفته‌است

عضو هیئت رییسه مجلس با اشاره به شناخت خوب وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی از حوزه تامین اجتماعی و درمان گفت: شریعتمداری می تواند وزارت کار را به شایستگی و بر اساس برنامه هایی که ارائه داده، مدیریت کند.

اقتصادآنلاین - المیرا اکرمی؛ علیرضا رحیمی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی اقتصادآنلاین اظهار داشت: با توجه به سوابق محمد شریعتمداری در دولت اصلاحات و همچنین خدمات ارزشمند وی در دولت یازدهم، باید او را فردی بدانیم که از ظرفیت مدیریتی بالایی برخوردار است و سوابق وزارتی و مدیریتی روشن و شفافی دارد. 

وی با اشاره به شناخت خوب وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی از حوزه تامین اجتماعی و درمان گفت: شریعتمداری این توانایی را دارد که حوزه تامین اجتماعی و وزارت کار را به شایستگی و بر اساس برنامه هایی که ارائه داده، هدایت و مدیریت کند. 

رحیمی با تاکید بر اینکه رویکرد مجلس حمایت از سرمایه های مدیریتی کشور در شرایط حساس فعلی است، عنوان کرد: شریعتمداری در دولت یازدهم به عنوان معاون اجرایی رییس جمهور، سرکشی های متعددی به تمام استان های کشور داشت و در این سفرها توانست ارتباطات خوب و وسیعی با فعالان بخش خصوصی، تولیدکنندگان و صادرکنندگان برقرار کند. همچنین به دلیل حضور مستمر در سفرهای استانی دولت یازدهم شناخت کاملی  از مشکلات کشور و مردم دارد.  

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به شکل گیری جو تخریبی علیه شریعتمداری در ماه های اخیر گفت: البته بخش عمده ای از جو تخریبی که علیه شریعتمداری به وجود آمد، با هدف تخریب دولت و نزدیکان دولت بود. این در حالی است که گران شدن کالاهای مختلف در ماه های اخیر صرفا مربوط به وزارت صنعت نیست.

رحیمی با بیان اینکه انعکاس تخریب شریعتمداری بیشتر از انعکاس دفاعیات وی بود، اظهار داشت: دفاعیات شریعتمداری در کمیسیون ها و فراکسیون های مجلس از برنامه هایش، کاملا منطقی و اقناعی است و لذا جو مجلس به سمت حمایت از وی رفته است.