۰ نفر

عضو فراکسیون امید مجلس در گفت‌وگو با اقتصادآنلاین:

شریعتمداری سرد و گرم مدیریت را چشیده است/ دژپسند می‌تواند مدیریت علمی را پیاده کند

۴ آبان ۱۳۹۷، ۱۱:۵۴
کد خبر: 310375
شریعتمداری سرد و گرم مدیریت را چشیده است/ دژپسند می‌تواند مدیریت علمی را پیاده کند

عضو فراکسیون امید مجلس معتقد است که وزرای پیشنهادی اقتصاد و کار گزینه های مناسب و خوبی برای تصدی این پست ها هستند و می توانند رای اعتماد نمایندگان را کسب کنند.

اقتصادآنلاین - المیرا اکرمی؛ علی ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی اقتصادآنلاین در خصوص وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: شخصیت شریعتمداری به گونه ای است که فرد متعاملی است و از طرفی تجربه مدیریت کلان را هم دارد. 

وی با بیان اینکه شریعتمداری اندوخته‌های خوبی در حوزه های مدیریت دارد، اظهار داشت: صنعت، معدن و تجارت وزارتخانه گسترده ای است و موضوعات آن هم با موضوعات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارتباط دارد و بنابراین با توجه به شناختی که شریعتمداری از این حوزه‌ها دارد، می‌تواند گزینه خوبی باشد. 

 ابراهیمی با اشاره به اینکه تجربه و روحیه خوب در اجرا نکته مثبت وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی است، گفت: شریعتمداری سرد و گرم مدیریت را چشیده است. ضمن اینکه روحیه پیگیری و وقت گذاشتن برای رفع مشکلات را دارد که این روحیه می تواند برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بسیار کمک کننده باشد. 

نماینده مردم شازند در مجلس در خصوص وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی هم گفت: در ابتدا که فرهاد دژپسند از سوی رییس جمهور معرفی شد، شناخت کاملی از او وجود نداشت اما در رایزنی هایی که در چند روز اخیر در کمیسیون ها و فراکسیون ها با وی داشتیم، توانست نظر بسیاری از نمایندگان را جلب کند و بنابراین می تواند رای اعتماد مجلس را کسب کند. 

ابراهیمی با بیان اینکه دژپسند گزینه خوبی برای وزارت اقتصاد است، عنوان کرد: با تجربه و تسلطی که از وی سراغ داریم، می تواند یک مدیریت علمی را در وزارت اقتصاد به کار بگیرد و پیاده کند و برنامه‌ای هم که ارائه داده، عبور از التهاب و رسیدن به فضای ثبات اقتصادی است که نشان می دهد هم دغدغه و هم شناخت لازم را دارد.

عضو فراکسیون امید مجلس در پایان گفت: البته واقعیت این است که شرایط کشورمان به صورت کلی بحرانی است و برای اینکه از این بحران عبور کنیم، باید تمام دستگاه ها و وزارتخانه ها با هم تعامل داشته باشند و این موضوع فقط ارتباط با عملکرد یک یا دو وزارتخانه ندارد.