۰ نفر

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی:

دژپسند می‌تواند راهگشای اقتصاد کشور باشد

۴ آبان ۱۳۹۷، ۰:۴۲
کد خبر: 310330
دژپسند می‌تواند راهگشای اقتصاد کشور باشد

عضو کمیسیون صنایع مجلس با برشمردن سوابق علمی و تجربی وزیر پیشنهادی امور اقتصاد و دارایی دولت گفت: با استناد به موقعیت ویژه اقتصادی، معتقدم وزارت امور اقتصادی و دارایی به عنوان مرکز تصمیم گیری و سیاستگذاری از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایکنا، پس از اینکه در چهارم شهریور ماه کرباسیان دومین وزیر اقتصادی دولت روحانی استیضاح شد، سید رحمت‌الله اکرمی خزانه دار کل کشور به عنوان سرپرست منصوب شده و پس از گمانه ۷زنی‌های انجام شده در نهایت فرهاد دژپسند به عنوان گزینه نهایی از سوی رئیس جمهور برای سکان‌داری وزارت اقتصاد معرفی شد. که قرار است روز شنبه نمایندگان ملت به وزیر پیشنهادی دولت رای خواهند دهند

محمد عزیزی  عضو کمیسیون صنایع مجلس با برشمردن سوابق علمی و تجربی وزیر پیشنهادی امور اقتصاد و دارایی دولت گفت: با استناد به موقعیت ویژه اقتصادی، معتقدم  وزارت امور اقتصادی و دارایی به عنوان مرکز تصمیم گیری و سیاستگذاری از اهمیت ویژه ای برخوردار است از این رو حضور یک اقتصاددان می تواند شرایط را برای تصمیم گیری مناسب مهیا نماید.

عزیزی افزود : اگر بخواهیم مهم‌ترین ویژگی های دژپسند که وی را شایسته وزارت مهم اقتصاد می کند، برشماریم؛ اول مدیر-کارشناس بودنش است. در حال حاضر دژپسند  رئیس مرکز پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری سازمان برنامه و بودجه است.