۰ نفر

نماینده مردم آبادان در مجلس:

صحت و سقم فیش‌های میلیونی مدیران منطقه آزاد اروند بررسی می‌شود

۴ شهریور ۱۳۹۷، ۲۱:۲۱
کد خبر: 295810
صحت و سقم فیش‌های میلیونی مدیران منطقه آزاد اروند بررسی می‌شود

نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: صحت و سقم فیش‌های حقوقی منتشر شده سازمان منطقه آزاد اروند بررسی می‌شود و درصورت اثبات، قطعاً به عنوان نماینده مردم به این مسئله ورود می‌کنم.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، غلامرضا شرفی با اشاره به لیست منتشر شده مبنی برحقوق‌های نجومی مسؤولان سازمان منطقه آزاد اروند، اظهار کرد: بنده لیست حقوق‌های نجومی و دریافتی مسؤولان سازمان منطقه آزاد اروند را ندیدم، اما این مسئله را شنیدم.

وی افزود: اگر فیش‌های حقوقی سازمان منطقه آزاد اروند و منافی بودن با قانون اثبات شود، قطعاً به عنوان نماینده مردم نسبت به مسئله ورود می‌کنم.

نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: مسؤولان باید نسبت به اقدامات خود شفاف باشند و گزارش‌های دقیق، به روز و واقعی را به مردم ارائه دهند.

وی افزود: اگر گزارش‌ها و دریافتی‌ها در ارائه به مردم شفاف باشد، دیگر سرمایه اعتماد از بین نمی‌رود و شایعات نمی‌توانند مردم را نسبت به مسؤولان خود بدبین کنند.

شرفی اظهار کرد: برخی‌ها تا حرف از شفافیت و گزارش می‌شود، گارد محرمانه به خود می‌گیرند؛ در حالی که فقط برخی از گزارش‌ها محرمانه است و ما نباید به همه گزارش‌ها برچسب محرمانه، ملی و امنیتی بزنیم.

وی عنوان کرد: برخی از مسؤولان سازمان منطقه آزاد اروند حتی محلات آبادان و خرمشهر را نمی‌شناسند و در سرما و گرما پایشان را بیرون از محل کار خود بیرون نمی‌گذارند و عمدتاً پروازی هستند؛ این افراد باید نسبت به خروجی خود حقوق دریافت کنند.