۰ نفر

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفت‌وگو با اقتصادآنلاین:

​فرصت اعمال تغییرات در کابینه به رییس‌جمهور داده شود/ مدیریت امور، تیم اقتصادی قوی‌تری را می‌طلبد

۲۲ مرداد ۱۳۹۷، ۱۵:۵۲
کد خبر: 292643
​فرصت اعمال تغییرات در کابینه به رییس‌جمهور داده شود/ مدیریت امور، تیم اقتصادی قوی‌تری را می‌طلبد

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه مدیریت امور فعلی کشور با توجه به شرایط پیش آمده، تیم اقتصادی قوی‌تری را می‌طلبد، گفت: البته باید به رییس‌جمهور فرصت داده شود تا راسا نسبت به اعمال تغییرات در تیم اقتصادی اقدام کند و اگر تعللی در این زمینه مشاهده شد، آنگاه مجلس بحث استیضاح را دنبال کند.

اقتصادآنلاین – المیرا اکرمی؛ مهرداد لاهوتی در گفتوگو با خبرنگار پارلمانی اقتصادآنلاین اظهار داشت: مدتی است که بحث تغییر و ترمیم تیم اقتصادی دولت توسط نمایندگان مجلس و افکار عمومی در حال پیگیری است و هر چند که این موضوع بسیار مهم است اما مجلس باید در این رابطه، شرایط و اوضاع بحرانی فعلی را هم در نظر بگیرد. 

لاهوتی در ادامه افزود: با توجه به شرایط حساسی که کشورمان در آن قرار گرفته باید با تامل بیشتری در مورد تغییر تیم اقتصادی دولت اقدام شود و در این میان نکته مهم آن است که باید به رییس‌جمهور فرصت داده شود تا راسا نسبت به اعمال تغییرات در تیم اقتصادی اقدام کند و اگر شاهد اقدامی در این زمینه نبودیم، آنگاه مجلس موضوع استیضاح برخی وزرا را مد نظر قرار دهد. 

نماینده مردم لنگرود در مجلس با بیان اینکه در کشور افراد کاردان و متخصصی وجود دارند که می توانند تحولاتی را در وضعیت اقتصادی کشور ایجاد کنند، عنوان کرد: در حال حاضر با بحران اقتصادی در کشور مواجه هستیم و در این شرایط باید تیم اقتصادی متشکل از افراد نخبه و کاردانی باشد که از عهده مدیریت بحران به خوبی بر بیایند. 

لاهوتی با اشاره به نامه 200 نماینده مجلس به رییس جمهور در مورد تغییر در تیم اقتصادی دولت گفت: انتظار مجلس این است که بیشتر از این در اعمال تغییرات، تعلل نشود و هر چه سریع تر اصلاحات لازم در مورد تیم اقتصادی دولت اعمال شود؛ به گونه ای که مجلس مجبور به استیضاح برخی وزرا نشود. 

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه آمریکا درصدد ایجاد جنگ اقتصادی با ایران است، اظهار داشت: در این شرایط ما هم باید نسخه ای برای مقابله با این جنگ اقتصادی داشته باشیم که به طور قطع یکی از این نسخه ها تغییر تیم اقتصادی کابینه در اسرع وقت است.