۰ نفر

عضو هیئت رییسه مجلس در گفت‌وگو با اقتصادآنلاین:

تغییرات در دولت را باید به فال نیک گرفت/ موضوع مهم نفرات جایگزین هستند

۵ مرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۲۸
کد خبر: 288251
تغییرات در دولت را باید به فال نیک گرفت/ موضوع مهم نفرات جایگزین هستند

عضو هیئت رییسه مجلس با تاکید بر اینکه باید اصل تغییرات در تیم اقتصادی دولت را به فال نیک گرفت، گفت: موضوع مهم نفرات جایگزین هستند که بتوانند به لحاظ برنامه ای حرکت های موثرتری داشته باشند.

اقتصادآنلاین - المیرا اکرمی؛ علیرضا رحیمی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی اقتصادآنلاین با اشاره به تغییرات در بدنه اقتصادی دولت که به تدریج در حال انجام است، اظهار داشت: نامه ای که حدود سه هفته پیش نمایندگان مجلس با حدود 200 امضا به رییس جمهور نوشتند، مطالبه ای جدی از طرف مجلس بود برای یک سری تغییرات مدیریتی که اثر مثبت در مجموعه اداره کشور بگذارد.

وی با بیان اینکه کماکان انتظار مجلس این است که تغییرات در تیم اقتصادی مورد توجه رییس جمهوری قرار بگیرد، گفت: البته به نظر می رسد تلاش رییس جمهوری این است که برای نفرات جایگزین خیلی عجولانه تصمیم نگیرد و دقت نظر بیشتری داشته باشد. 

رحیمی در ادامه افزود: البته اینکه کدام حوزه ها، کدام مسئولیت ها و کدام افراد دستخوش تغییر خواهند شد، به صورت قطعی مشخص نیست و در حد ظن و گمان است. اما اصل تغییر را به فال نیک می گیریم و موضوع مهم نفرات جایگزین هستند که بتوانند به لحاظ برنامه ای حرکت های موثرتری داشته باشند.

نماینده مردم تهران در مجلس در مورد انتخاب عبدالناصر همتی به عنوان رییس کل بانک مرکزی عنوان کرد: حتما رییس جمهوری از بین گزینه های مختلف، وی را انتخاب کرده است و به نظر ایشان احترام می گذاریم و امیدواریم شاهد تغییرات مثبتی در بانک مرکزی باشیم.

عضو هیئت رییسه مجلس در پایان گفت: اگر آنطور که در گمانه زنی مطرح شده علی طیب نیا به سازمان برنامه و بودجه بیاید، تغییر مثبتی خواهد بود. علاوه بر اینکه مجلس هم از این تغییر استقبال زیادی خواهد کرد.