۰ نفر

عضو هیات رییسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی:

از کشاورزان کشور در برابر سرمازدگی حمایت شود

۳ مرداد ۱۳۹۷، ۱۹:۱۸
کد خبر: 287936
از کشاورزان کشور در برابر سرمازدگی حمایت شود

یک عضو هیات رییسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که باید باید از کشاورزان سراسر کشور به ویژه قزوین، بویین زهرا و آوج در برابر سرمازدگی حمایت شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، روح الله بابایی صالح نماینده مردم بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک ولادت امام رضا (ع) گفت: باید درباره سرمازدگی فروردین ما سال ۹۷ که در شمال کشور اتفاق افتاد، برای کشاورزان تصمیم گیری شود، باید از کشاورزان سراسر کشور به ویژه قزوین، بویین زهرا و آوج در برابر سرمازدگی حمایت شود.

وی در تذکری  به وزیر نیرو گفت: وزیر نیرو باید در خصوص پلمب چاه‌های آب وارد عمل شود، چرا که کشاورزان در این فصل از سال  در حال برداشت محصول  هستند.

بابایی در تذکر دیگر به وزیر کشور عنوان کرد: وزیر کشور باید به مناقشات بین مرزی آوج قزوین و رزن همدان ورود کنید، مرزها تعیین حدود شوند.

یک عضو هیات رییسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در تذکری به  وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: در خصوص ادامه تحصیل فرهنگیان و مدارک تحصیلی آنها رفع مشکل شود تذکر داد.

بابایی  در تذکری دیگر به وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد: در خصوص جلوگیری از تعطیلی شرکت‌های قطعه ساز و جلوگیری از تعدیل نیروی کارگری به ویژه در استان قزوین اقدامات لازم انجام شود.