۰ نفر

نماینده آستارا در مجلس:

روحانی درباره نوسانات بازار پاسخ دهد/ مردم با ۵میلیون تومان هم نمی‌توانند زندگی کنند

۵ تیر ۱۳۹۷، ۱۱:۴۸
کد خبر: 281141
روحانی درباره نوسانات بازار پاسخ دهد/ مردم با ۵میلیون تومان هم نمی‌توانند زندگی کنند

نماینده مردم آستارا در مجلس با بیان اینکه در حال حاضر زمان مناسبی برای تعطیلی مجلس نیست، گفت: رئیس جمهور کجاست که درباره نوسانات بازار به مردم پاسخ دهد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی اقتصادآنلاین، در جلسه علنی امروز مجلس ولی داداشی در تذکری گفت: این روزها همهمه‌ای وجود داشت که مجلس تعطیل شود ما نماینده مردم هستیم و حالا وقت تعطیلی مجلس نیست.

داداشی در ادامه افزود:  ما شاهد نوسانات ارزی و نوسانات بازار هستیم در این شرایط رئیس جمهور کجاست که به مردم پاسخ دهد؟ این چه بلایی است که بر سر مردم آورده اند؟

وی به تلاش جمعی از نمایندگان برای سوال از رئیس جمهور اشاره کرد و گفت: رای گیری بعد از گزارش رئیس‌جمهور چه تنشی می خواهد ایجاد کند؟ نمایندگان چند روز قبل از رئیس جمهور سوال کردند اما استانداران و فرمانداران و همه ارکان دولت به دنبال پس گرفتن امضای نمایندگان بودند و رئیس جمهور پاسخگو نبود.

داداشی در پایان اظهار داشت: کسانی بودند که می‌خواستند با ۱۵ میلیون تومان جهیزیه تهیه کنند، اما حالا با ۵۰ میلیون تومان هم نمی توانند و افرادی هستند که با یک میلیون تا دو میلیون تومان زندگی خود را می‌گذراندند اما حالا با ۵ میلیون تومان هم نمی‌توانند زندگی کنند، چه کسی می خواهد پاسخ اینها را بدهد؟