۰ نفر

نماینده مردم اصفهان در مجلس:

طرح تحقیق و تفحص از مجلس آماده شده است

۲۳ خرداد ۱۳۹۷، ۱۳:۴۵
کد خبر: 278361
طرح تحقیق و تفحص از مجلس آماده شده است

نماینده مردم اصفهان در مجلس با بیان اینکه تعدادی از نمایندگان طرح تحقیق و تفحص از مجلس را آماده کرده اند، گفت: از اعضای هیات رییسه تقاضا دارم زمینه ای فراهم کنند تا این تحقیق و تفحص که به کمیسیون بودجه رفته است با سرعت انجام شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی اقتصادآنلاین، در جلسه علنی امروز مجلس حسن کامران در نطق میان دستور خود گفت: این طرح به نوعی نظارت دقیق بر مجلس است و چندین محور دارد.

وی در ادامه افزود: ما نباید صرفا تفحص بر روی دستگاه‌ها داشته باشیم. بنده چند دوره است که در مجلس حضور دارم، اما فرصت تحقیق و تفحص از مجلس فراهم نشده است.

کامران در بخش دیگری از سخنانش گفت: دولت باید بداند که ما مصوبات شورای آب را قبول نداشتیم ولی به آن تن دادیم و سوال این است که امروز که به آن تن داده ایم چرا اجرایی نمی‌شود؟

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور با انتقاد از اجرا نشدن مصوبات شورای امنیت کشور اظهار داشت: ما در اصفهان مصوبه شما را اجرا کردیم گفتید چاه‌ها را ببنید و ما نیز چاه‌ها را بسته‌ایم. همچنین گفتید که به باغ‌ها آب ندهید و این کار را انجام دادیم. اما در جاهای دیگر نیز باید این کار انجام شود.