۰ نفر

علی لاریجانی در پاسخ به تذکر مصطفی کواکبیان:

کمیسیون امنیت ملی در ارائه لایحه مبارزه با تأمین مالی تروریسم به صحن تسریع کند

۲ خرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۵۴
کد خبر: 273605
کمیسیون امنیت ملی در ارائه لایحه مبارزه با تأمین مالی تروریسم به صحن تسریع کند

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس با بیان اینکه کمیسیون امنیت ملی شنبه هفته آینده جلسه فوق‌العاده برای بررسی لایحه مبارزه با تأمین مالی تروریسم برگزار می‌کند، گفت: بنابراین خواستار این هستیم که گزارش این کمیسیون هر چه زودتر در دستور کار صحن علنی مجلس قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی اقتصادآنلاین، در نشست علنی امروز مجلس مصطفی کواکبیان با استناد به ماده 156 آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: روز گذشته تصمیم گرفته شد که لایحه مبارزه با تأمین مالی تروریسم به تأخیر بیفتد اما در ماده 156 آمده است که باید ظرف مدت یک هفته کمیسیون گزارش خود را به صحن علنی مجلس شورای اسلامی ارائه کند.

کواکبیان در ادامه افزود: با توجه به برگزاری جلسه فوق العاده کمیسیون امنیت ملی مجلس در روز شنبه هفته آینده، تقاضا داریم که گزارش این کمیسیون هر چه زودتر در دستور کار قرار بگیرد.

در ادامه علی لاریجانی در پاسخ به این تذکر گفت: در صورتی که گزارش کمیسیون امنیت ملی در خصوص لایحه مبارزه با تأمین مالی تروریسم کمتر از دو هفته آماده شود، آن را زودتر در دستور کار صحن علنی قرار می‌دهیم.

رییس مجلس اظهار داشت: روز گذشته نیز اعلام کردیم که اگر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ظرف مدت یک هفته گزارش خود ارائه کند بهتر است و در صورتی که گزارش طی هفته آینده آماده شود آن را زودتر در دستور کار قرار می‌دهیم.