۰ نفر

علی مطهری در پاسخ به تذکر نماینده فلاورجان:

خروج آمریکا از برجام وسیله تسویه حساب‌های سیاسی نشود/ تصمیم مسئولان کشور مدبرانه است

۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۱:۱۹
کد خبر: 270252
خروج آمریکا از برجام وسیله تسویه حساب‌های سیاسی نشود/ تصمیم مسئولان کشور مدبرانه است

نایب رییس مجلس در پاسخ به تذکر نماینده فلاورجان تاکید کرد که اقدام آمریکا در خروج از برجام نباید وسیله تسویه حساب‌های سیاسی شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی اقتصادآنلاین، در نشست علنی امروز مجلس ناصر موسوی لارگانی در تذکری گفت: دولت و دستگاه دیپلماسی بدانند که ماهی را هر وقت از آب بگیرند تازه است و با اتکا به قابلیت‌های درونی نظامی و استفاده از ظرفیت‌های دیپلماسی منطقه‌ای و گرفتن بازارهای منطقه می‌توان این عقب‌افتادگی پنج ساله را جبران کرد.

موسوی لارگانی با بیان اینکه امروز باید تولید کشور را نجات داد، اظهار داشت: ما باید اشتغال را در یابیم. باید به وضعیت جوانان و فارغ‌التحصیل بیکار رسیدگی شود. این اقدامات از مذاکره با دولت‌های متکبر و خودخواه بسیار بهتر است.

وی در ادامه افزود: ترامپ نیز بداند با این توحش و دیوانگی که دارد تمام آزادی‌خواهان جهان، دولت و کشور او را طرد خواهند کرد.

نماینده مردم فلاورجان با اشاره به اینکه باید در اسرع وقت درباره آغاز غنی‌سازی ۲۰ درصد اقدام شود، گفت: تاخیر یک دقیقه‌ای دولت خیانتی به ملت و نظام خواهد بود و ما باید از ان‌پی‌تی خارج شویم.

علی مطهری که ریاست صحن علنی مجلس را برعهده داشت، در پاسخ به تذکر شفاهی این نماینده مجلس گفت: اقدام ترامپ نشان می‌دهد که برجام توافق خوبی بوده است که وی اصرار دارد از این توافق خارج شود.

مطهری در ادامه افزود: مسئولان ما نیز تصمیم مدبرانه‌ای گرفتند که ما فرصتی به اروپا دهیم که اگر ضمانت مستحکمی برای ما آوردند به برجام پایبند بمانیم و در برابر فشارهای آمریکا ایستادگی کنیم و همچنان در برجام باقی بمانیم. اگر هم این اتفاق نیفتد شاید خارج شویم.

نایب رییس مجلس با بیان اینکه اکنون زمان وحدت و همدلی است، گفت: خروج آمریکا از برجام نباید وسیله تسویه حساب‌های سیاسی شود.