۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

قیمت آپارتمان‌ در بندر چابهار (جدول)

۱۴ دی ۱۴۰۰، ۱۷:۳۵
کد خبر: 596397
قیمت آپارتمان‌ در بندر چابهار (جدول)

بندر چابهار در سیستان و بلوچستان یکی از زیباترین بنادر ایران با جاذبه‌های توریستی فراوان است. با این حال قیمت مسکن در بندر چابهار با قیمت مسکن در جزیره کیش زمین تا آسمان متفاوت است.

اقتصادآنلاین - پریسا شاکری؛ برخی فعالان بازار گردشگری ایران می‌گویند که اگر زیرساخت‌های خدماتی بندر چابهار به اندازه جزیره کیش پیشرفته بود، این بندر می‌توانست رقیب بزرگی برای جزیره کیش باشد. 

بندر چابهار جاذبه‌های طبیعی فراوانی دارد اما قیمت مسکن در این بندر دیدنی ایران، نسبت به جزیره کیش بسیار متفاوت است و در حالی که قیمت آپارتمان‌های کیش با قیمت آپارتمان‌های تهران رقابت می‌کند، در بندر چابهار حداکثر قیمت هر مترمربع آپارتمان نوساز حدود ۲۰ میلیون تومان است و آپارتمان‎های قدیمی‌تر را می‌توان با قیمت زیر ۱۰ میلیون تومان هم خریداری کرد.

البته مشاوران املاک این بندر جنوبی ایران می‌گویند که به تازگی تقاضاهایی از سایر شهرهای ایران برای خرید آپارتمان در بندر چابهار ایجاد شده است اما این تقاضاها چندان زیاد نیست و به هیچ عنوان با تقاضاهای بازار مسکن کیش رقابت نمی‌کند. در ادامه قیمت تعدادی از آپارتمان‌های بندر چابهار را با استناد به آخرین فایل‌های فروش مشاوران املاک می‌بینید:

قیمت آپارتمان‌ در بندر چابهار