۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

یک خانه در مجیدیه تهران چند؟

۲۸ فروردین ۱۴۰۰، ۱۶:۱۳
کد خبر: 521192
یک خانه در مجیدیه تهران چند؟

به گفته یک کارشناس مشاور املاک در مجیدیه تهران، آپارتمان‌های نوساز این محله از متری 30میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود.

اقتصاد آنلاینسیده زهرا محمودی؛ مجیدیه محله‌ای در شرق تهران است که در منطقه8 شهرداری قرار دارد؛ قیمت مسکن در این محله باتوجه به سن و... تعیین می‌شود؛ غالب آپارتمان‌های نوساز در محله مجیدیه قیمتی بالاتر از متوسط قیمت مسکن در تهران دارد؛ همچنین قیمت واحدهای قدیمی نیز به عوامل زیادی وابسته است و ممکن است آپارتمان‌های قدیمی با قیمتی بالاتر از متوسط قیمت مسکن در تهران نیز در این محله معامله شود.

یک خانه در مجیدیه تهران چند

یک کارشناس مشاور املاک در مجیدیه، در گفت‌وگو با اقتصاد آنلاین گفت: قیمت مسکن در مجیدیه برای واحدهای نوساز از متری 30میلیون تومان شروع می‌شود و این رقم ممکن است گاها تا 50میلیون تومان در هر متر مربع برسد که در اینجا عوامل چون کوچه و خیابان و... تاثیرگذار هستند.

وی ادامه داد: قیمت واحدهای قدیمی هم تقریبا از 20 الی 25میلیون تومان شروع می‌شود؛ برای مثال یک دستگاه آپارتمان 60متری و ده ساله در خیابان 16متری دوم متری 29میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است؛ همچنین قیمت یک واحد 80متری و 4ساله در بزرگراه صیاد شیرازی 30میلیون تومان برای هر متر مربع اعلام شد.

به گفته این کارشناس مشاور املاک، واحدهای نوساز قیمتی بالاتر نسبت به واحدهای قدیمی دارند برای مثال یک خانه 50متری و نوساز در خیابان گلبرگ متری 33میلیون تومان قیمت‌گذاری شد؛ واحدی 120متری و نوساز در خیابان کرمان نیز با قیمت 38میلیون تومان در هر متر مربع به فروش می‌رسد.

وی در پایان به رکود بازار اشاره کرد و گفت: معاملات در این محله روندی کاهشی داشته و اکنون هم بازار ملک وضعیت نابسامانی دارد و هم دیگر توان خرید برای بسیاری از اقشار وجود ندارد.