۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

آپارتمان‌های نوساز منطقه۱۰ تهران چند؟

۳۰ دی ۱۳۹۹، ۱۱:۵۶
کد خبر: 499172
آپارتمان‌های نوساز منطقه۱۰ تهران چند؟

گزارش پیش رو به بررسی جزئیات معاملات آپارتمان‌های نوسازی که طی یک ماه اخیر در منطقه ده شهرداری تهران انجام شده است، می‌پردازد.

اقتصاد آنلاین – سیده زهرا محمودی؛ منطقه ده یکی از مناطق شهرداری تهران در مرکز پایتخت است. بریانک، سلسبیل، جیحون، دامپزشکی، کارون، هاشمی، هفت چنار و... از محله‌های معروف منطقه ده محسوب می‌شود که قیمت مسکن در هر یک از این محله‌ها باتوجه به متراژ، سن بنا، امکانات ساختمان (پارکینگ، انباری و...)،  جهت ساختمان و سایر عوامل در تعیین قیمت مسکن موثر است.

منطقه ده یکی از محله‌های قدیمی و پرجمعیت تهران است و تعداد آپارتمان‌های نوساز در آن کمتر است؛  آپارتمان‌های نوساز این محله از لحاظ قیمتی کمی گران‌تر از آپارتمان‌های قدیمی‌تر است. در ادامه این گزارش به بررسی قیمت آپارتمان‌های نوسازی که طی یک ماه اخیر در منطقه ده شهرداری تهران معامله شده است می‌پردازد.

لازم به ذکر است که قیمت‌ها بر اساس معاملات انجام‌ شده طی یک ماه اخیر(بر اساس آمار سازمان ثبت اسناد و املاک کشور) است. اقتصادآنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌های درج‌شده ندارد و این جدول فقط نمونه‌ای از خرید و فروش‌های واحدهای نوسازی است که طی یک ماه اخیر در منطقه10 شهرداری انجام شده و به طور مطلق بیانگر میانگین نرخ مسکن در محله یادشده نیست.

یک واحد ١١٠متری و نوساز در محله کارون متری ٢٣میلیون و ١٨١هزار تومان فروخته شد. همچین یک واحد آپارتمان ٧۶متری و ساخت سال٩٩ در محله هاشمی نیز متری ٢٣میلیون و ٨١۵هزار تومان به فروش رفته است.

یک خانه ٧٠متری در ٣٠متری جی ١٧میلیون و ۶٧١هزار تومان در هر متر مربع معامله شد. قیمت مسکن جهت خرید خانه‌ای ٩٠متری در سلسبیل متری ٢۴میلیون و ٨٣٣هزار تومان بوده است.

هزینه مورد نیاز جهت خرید یک خانه ١٢٠متری در بریانک یک میلیارد و ٨٣٠میلیون تومان بود. برای خرید واحدی ۵٧متری در بریانک نیز متری ٢٧میلیون و ٨٩۴هزار تومان هزینه پرداخت شد.

یک دستگاه آپارتمان ٨٠متری در سلیمانی متری ١٩میلیون تومان، واحدی ٨٣متری در آذربایجان ٢٧میلیون و ۵٩٠هزار تومان در هر متر مربع و خانه‌ای ٨۵متری در شبیری متری ٢١میلیون و ۵٢٩هزار تومان معامله شد.

index78998