۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می دهد؛

قیمت پژو ۲۰۷ سقف شیشه ‌ای (بهمن ۱۴۰۰)

۱۷ بهمن ۱۴۰۰، ۱۸:۳۰
کد خبر: 607693
قیمت پژو ۲۰۷ سقف شیشه ‌ای (بهمن ۱۴۰۰)

پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای یا همان ۲۰۷ پانوراما یکی از تیپ‌های نسبتا جدید پژو ۲۰۷ است که شرکت ایران خودرو با عرضه آن سعی کرده تا حدودی فهرست محصولات خود را متنوع کند. ما در این خبر به قیمت پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای و البته سایر مدلهای این هاچبک فرانسوی اشاره خواهیم کرد. پس اگر تمایل دارید از قیمت پژو ۲۰۷ در روز یکشنبه ۱۷ بهمن ماه ۱۴۰۰ اطلاع پیدا کنید، لطفا ادامه خبر را مطالعه بفرمایید.

اقتصاد آنلاین-محسن بهرامی؛ قیمت پژو ۲۰۷ سقف شیشه‌ ای مجهز به گیربکس دنده ای در روز یکشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ نسبت به روز قبل کمی کاهش پیدا کرده و به ۳۷۱ میلیون تومان رسیده است که البته حدود یک میلیون افزایش نسبت به یکشنبه گذشته را نشان می‌دهد؛ قیمت پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای اتومات مدل ۱۴۰۰ هم در مقایسه با یکشنبه هفته گذشته نوسانی نداشته و شاخص قیمتش همچنان رقم ۵۶۰ میلیون تومان را گزارش می‌کند. همچنین قیمت ۲۰۷ دنده ای سقف فلزی هم برابر ۳۶۰ میلیون تومان ارزیابی شده که نزول یک میلیونی را در قیاس با هفته گذشته بیان می‌کند.

در بخش فنی، پژو ۲۰۷ ایران خودرو از موتور شانزده سوپاپ tu۵ توانی معادل ۱۰۵ اسب بخار و گشتاور ۱۴۲ نیوتن متر دریافت می‌کند. یک جعبه دنده پنج سرعته دستی سری BE و یا چهار دنده اتوماتیک هم وظیفه انتقال قدرت به سمت تایرهای جلو را بر عهده دارد. باید اشاره کنیم که پژو ۲۰۷i در اصل نسخه فیس لیفت پژو ۲۰۶ تیپ پنج بوده و این دو هاچبک فرانسوی از نظر فنی تقریبا مشابه هم هستند. در ضمن ۲۰۷ موجود در ایران با پژو ۲۰۷ حاضر در بازار اروپا متفاوت و نام اصلی این خودرو پژو ۲۰۶ پلاس است.

در ادامه قیمت پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای (پانوراما) و سقف فلزی در روز یکشنبه ۱۷ بهمن ماه به اطلاع رسیده است که البته باید نوسانات لحظه‌ای بازار و تغییر احتمالی قیمت‌ها نسبت به ارقام جدول را هم مورد توجه قرار دهید.

جدول قیمت پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای (پانوراما) و سقف فلزی– بهمن ۱۴۰۰

نوع خودرو

مدل

کارکرد

قیمت (تومان)

پژو ۲۰۷ دنده ای با سقف شیشه ای

۱۴۰۰

صفر کیلومتر

۳۷۱ میلیون

پژو ۲۰۷ دنده ای با سقف شیشه ای

۱۳۹۹

صفر کیلومتر

۳۶۲ میلیون

پژو ۲۰۷ اتوماتیک پانوراما

۱۴۰۰

صفر کیلومتر

۵۶۰ میلیون

پژو ۲۰۷ اتوماتیک پانوراما

۱۳۹۹

صفر کیلومتر

۵۳۰ میلیون

پژو ۲۰۷ دنده ای پانوراما

۱۴۰۰

صفر

۲۳۵ میلیون و ۵۵۸ هزار تومان (قیمت کارخانه)

پژو ۲۰۷ دنده ای

۱۴۰۰

صفر

۳۶۰ میلیون

پژو ۲۰۷ اتومات

۱۴۰۰

صفر

۵۵۰ میلیون

منبع قیمت: باما