۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

قیمت پژو پارس در بازار چند؟ (اول آذر)

۱ آذر ۱۴۰۰، ۱۸:۳۰
کد خبر: 583228
قیمت پژو پارس در بازار چند؟ (اول آذر)

قیمت پژو پارس در بازار آزاد تفاوت فاحشی نسبت به قیمت کارخانه‌ای این سدان ایرانی فرانسوی دارد؛ به نحوی که حتی میزان این اختلاف قیمت گاه به بیش از دوبرابر هم می‌رسد. در این مطلب نگاهی به قیمت پژو پارس در روز دوشنبه یکم آذر ماه ۱۴۰۰ داشته‌ایم.

اقتصاد آنلاین - محسن بهرامی؛ پژو پارس دارای تیپ های مختلفی است و قیمت انواع پژو پارس ( پرشیا ) بسته به نوع تیپ و مدل ساخت این خودرو، متفاوت خواهد بود. پژو پارس در زمان کنونی با مدل سال مجهز به موتور ۱۸۰۰ سی سی XU7، مدل LX مجهز به موتور ۱.۶ لیتری شانزده سوپاپ TU5 و مدل اتوماتیک با پیشرانه تیو۵ و گیربکس چهار سرعته اتوماتیک، توسط شرکت ایران خودرو به بازار عرضه می‌شود.

در این بین پژو پارس ساده ارزان‌ترین مدل از خانواده پرشیا به حساب می‌آید و آخرین قیمت کارخانه‌ای آن تا به امروز حدود ۱۴۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان اعلام شده است. پژو پارس اتوماتیک نیز گرانترین مدل است و در صورت سفارش برخی تجهیزات نظیر صفحه نمایشگر ۱۳ اینچی، مانیتور ردیف عقب و...، قیمت آن بالاتر هم خواهد رفت.

در جدول زیر قیمت انواع پژو پارس در تاریخ یکم آذر ۱۴۰۰ بیان شده است. لازم به تاکید است که گرچه قیمت های مندرج در جدول به واسطه منابع معتبر و قابل اعتماد گردآوری شده است اما به دلیل شرایط خاص بازار، احتمال نوسان وجود خواهد داشت.

قیمت پژو پارس در بازار آزاد ( آذر ماه ۱۴۰۰ )
نوع خودرو
مدل
کارکرد
قیمت (تومان)
پژو پارس سال بنزینی
۱۴۰۰
صفر کیلومتر
۲۹۰ میلیون
پژو پارس دوگانه سوز
۱۴۰۰
صفر کیلومتر
۳۲۹ میلیون
پژو پارس LX
۱۳۹۹
صفر کیلومتر
۳۱۵ میلیون
پژو پارس LX
۱۴۰۰
صفر کیلومتر
۳۲۶ میلیون
پژو پارس اتوماتیک
۱۳۹۹
صفر کیلومتر
۳۹۵ میلیون
پژو پارس سال
۱۳۹۹
صفر کیلومتر
۲۷۰ میلیون
منبع: باما