۰ نفر

برای ذخیره سازی ابری چه گزینه هایی داریم؟

۶ آبان ۱۴۰۱، ۱۰:۱۵
کد خبر: 676970
برای ذخیره سازی ابری چه گزینه هایی داریم؟

داشتن گزینه‌های ذخیره سازی ابری برای بسیاری از کاربران اهمیت زیادی دارد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، امروزه شرکت‌های بیشتری به کار از راه دور متکی هستند و تقریباً همه چیز به صورت آنلاین به اشتراک گذاشته می‌شود. بنابراین تهیه نسخه پشتیبان از فایل‌های مهم شما از طریق چندین گزینه ذخیره‌سازی ابری سودمند است.

مهمترین گزینه‌های ذخیره سازی ابری در این گزارش معرفی شده اند.

وان درایو

رایانه‌های مدرن ویندوزی به‌طور خودکار از فایل‌های شما در OneDrive نسخه پشتیبان تهیه می‌کنند. بنابراین می‌توانید تا ۵ گیگابایت از فضای ذخیره‌سازی رایگان استفاده کنید. اگر به فضای ذخیره‌سازی بیشتری نیاز دارید، یکی از اشتراک‌های پولی OneDrive را در نظر بگیرید. OneDrive یکی از بهترین راه حل‌های ذخیره سازی ابری همه کاره برای استفاده شخصی و تجاری است.


بیشتر بخوانید؛

قابلیتی برای ذخیره شارژ آیفون تا دو روز + روش استفاده

چجوری فایل های حذف شده را برگردانیم؟


اشتراک شخصی با کمترین قیمت، ۱۰۰ گیگابایت را با ۱۹.۹۹ دلار در سال ارائه می‌دهد که ارزان‌تر از پیشنهاد ۱۰۰ گیگابایتی Google است. با این حال، حجم بیشتری از فضای ذخیره‌سازی نیاز دارد که بسته‌هایی را خریداری کنید که شامل برنامه‌های Microsoft ۳۶۵ هستند.

برای ذخیره سازی ابری چه گزینه هایی داریم؟

آیس درایو

این یک سرویس جالب و با قیمت رقابتی است که سرور‌های سریعی دارد؛ اما نه به سرعت گوگل. گزینه‌های پشتیبان گیری خوب و رمزگذاری سراسری دارد. این یک انتخاب عالی برای بهترین خدمات کلی خواهد بود.

IceDrive با تمام سیستم عامل‌های موبایل و دسکتاپ کار می‌کند و به طور کلی از نقاط ضعف عمده رقبای خود جلوگیری می‌کند.

برای ذخیره سازی ابری چه گزینه هایی داریم؟

گوگل درایو

یافتن یک فایل در Google Drive به لطف عملکرد جست و جوی کامل آن آسان است و ویژگی همگام سازی ابری به طور خودکار از پوشه‌های انتخابی شما نسخه پشتیبان تهیه می‌کنند. برخی از گزینه‌های قدرتمند را برای به اشتراک گذاری فایل‌ها و همکاری در اسناد ارائه می‌دهد. این سرویس همچنین از مراکز داده پرسرعت گوگل بهره می‌برد و سریع‌ترین سرویس ذخیره سازی ابری موجود را ارائه می‌دهد.

گوگل درایو دارای نکات منفی است. برخلاف سایر راه حل‌های ذخیره سازی ابری، Google Drive رمزگذاری سراسری را ارائه نمی‌دهد. Google Drive پانزده گیگابایت فضای ذخیره سازی رایگان ارائه می‌دهد.

همچنین می‌توانید ۱.۹۹ دلار در ماه برای ۱۰۰ گیگابایت فضای ذخیره سازی، ۲.۹۹ دلار در ماه برای ۲۰۰ گیگابایت و ۹.۹۹ دلار در ماه برای ۲ ترابایت پرداخت کنید.

برای ذخیره سازی ابری چه گزینه هایی داریم؟

PC Cloud

PC Cloud رمزگذاری از جانب کلاینت را ارائه می‌دهد که بسیاری از رقبای آن چنین نمی‌کنند. این می‌تواند به عنوان یک سرویس میزبانی برای وب سایت‌های HTML عمل کند. گزینه‌های همگام سازی، پشتیبان گیری و اشتراک گذاری فایل آن نیز با رقبای خود قابل مقایسه است.

BC Cloud طرح‌های فردی و خانوادگی و اشتراک‌های مادام العمر خود را برای پرداخت‌های یک بار ارائه می‌دهد. با این حال، خدمات آن به سرعت گوگل درایو نیست. در حالی که این سرویس رمزگذاری از جانب مشتری را ارائه می‌کند، به صورت رایگان ارائه نمی‌شود و برای فعال کردن قابلیت‌های رمزگذاری، به یک بار پرداخت ۱۵۰ دلاری نیاز دارد.

برای ذخیره سازی ابری چه گزینه هایی داریم؟

مگا

مگا با ارائه ۲۰ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی رایگان، ویژگی‌های رقابتی، رمزگذاری سراسر و کار با بزرگترین برنامه‌های احراز هویت دو مرحله‌ای نامی برای خود دست و پا کرده است. همچنین ویژگی‌های ارتباطی خوبی برای همکاری با دیگران فراهم می‌کند.

برای ذخیره سازی ابری چه گزینه هایی داریم؟

دراپ باکس

Dropbox یکی از نام‌های بزرگ در ذخیره سازی ابری شخصی است. گزینه‌های این سرویس به ارسال آسان فایل‌های حجیم کمک می‌کنند. فضای ذخیره سازی رایگان آن مقداری کم است؛ اما هنوز یک سرویس بسیار محبوب برای اشتراک گذاری آسان فایل است.

برای ذخیره سازی ابری چه گزینه هایی داریم؟