۰ نفر

چگونه عکس و فیلم را از آیفون به کامپیوتر انتقال دهیم؟

۵ آبان ۱۴۰۱، ۰:۰۲
کد خبر: 676789
چگونه عکس و فیلم را از آیفون به کامپیوتر انتقال دهیم؟

مایکروسافت در رویداد سرفیس، چندین سخت افزار جدید از جمله سرفیس پرو ۹، سرفیس استودیو ۲+ و سرفیس لپ تاپ ۵ را معرفی کرد. این شرکت همچنین در کنار این موارد، برخی از ویژگی های جدیدی را که در ماه های آینده به ویندوز ۱۱ ارائه می شود، معرفی کرد. موردی که توجه ما را به خود جلب کرد ادغام عکس های جدید iCloud در برنامه Windows Photos بود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از نبض فناوری، هدف از ادغام جدید آسان‌تر کردن انتقال عکس‌ها و ویدیوها در دستگاه‌های ویندوز برای کاربران آیفون است. با این حال، این ویژگی در حال حاضر در مرحله آزمایش بتا است و هیچ اطلاعاتی در مورد زمان انتشار آن برای نسخه پایدار وجود ندارد.

با این حال، ادغام iCloud تنها راهی نیست که به کاربران اجازه می دهد عکس ها و فیلم ها را بر روی رایانه های شخصی ویندوز منتقل کنند. به عنوان مثال، کاربران می توانند از روش قدیمی انتقال کابل داده برای انتقال عکس ها استفاده کنند. از طرف دیگر، کاربران همچنین گزینه ای برای ذخیره سازی ابری، به غیر از iCloud، برای انتقال عکس ها دارند.

برای اینکه بدانید که چگونه عکس‌ها را از آیفون به ویندوز منتقل کنید، راهنمای گام به گام ما را دنبال کنید:

چگونه عکس و فیلم را از آیفون به کامپیوتر انتقال دهیم؟

پیش نیازها

کابل USB لایتنینگ

آیفون و ویندوز کامپیوتر را به روز کنید

مراحلی که باید دنبال کرد:

آیفون خود را با استفاده از کابل به کامپیوتر ویندوزی خود وصل کنید.

پس از اتصال، قفل گوشی خود را باز کنید و ویندوز به طور خودکار آیفون را در File Explorer شناسایی می کند.

فایل اکسپلورر را باز کنید و روی نماد آیفون دوبار کلیک کنید. پوشه Camera را انتخاب کنید و عکس ها را مستقیماً روی لپ تاپ خود کپی کنید.

همچنین می‌توانید تمام عکس‌های خود را در Google Drive یا OneDrive یا هر فضای ذخیره‌سازی ابری آپلود کنید و عکس‌ها را انتقال دهید.