۰ نفر

ایجاد قابلیت استوری در یک پیام رسان معروف

۱۶ مهر ۱۴۰۱، ۱۳:۲۹
کد خبر: 672564
ایجاد قابلیت استوری در یک پیام رسان معروف

کاربران سیگنال می‌توانند ویدئوها، تصاویر و پیام‌های متنی خود را با دوستانشان به اشتراک بگذارند

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، پیام رسان سیگنال با عرضه استوری، به جمع اینستاگرام و فیس بوک و بسیاری دیگر از شبکه‌های اجتماعی پیوست که امکان ارسال پست‌های موقتی را برای کاربرانشان فراهم می‌کنند.

این پیام رسان تست بتای قابلیت استوری را آغاز کرده است. کاربران می‌توانند ویدئوها، تصاویر و پیام‌های متنی را با دوستانشان به اشتراک بگذارند که مانند سایر پپیام‌رسان‌ها عمری ۲۴ ساعته دارد.

استوری سیگنال مانند پلتفرم‌های دیگر است که کاربران می‌توانند انتخاب کنند که چه کسانی استوری آن‌ها را مشاهده کنند. علاوه بر فهرست دوستان نزدیک و گروه‌های دیگر، کاربران می‌توانند اشتراک گذاری استوری با همه مخاطبانشان را انتخاب کنند. اگر استوری برای یک گروه ارسال شود، دیگران هم می‌توانند واکنش نشان داده، پاسخ داده و آن را به اشتراک بگذارند.

در حال حاضر، تنها کسانی که می‌توانند استوری‌ها را مشاهده کنند، داوطلبان استفاده از نسخه بتا هستند. اگر کاربری نخواهد استوری‌ها را در سیگنال مشاهده کند، می‌تواند آن‌ها را در بخش تنظیمات، غیرفعال کند. اما دیگر قادر نخواهد بود استوری به اشتراک بگذارد.

 باید دید آیا استوری‌ها به سیگنال کمک می‌کنند کاربران را ترغیب کنند وقت بیشتری را در این پلتفرم سپری کنند. اینستاگرام قابلیت استوری را از اسنپ چت کپی کرد که اکنون یکی از بخش‌های مهم این پلتفرم است. اما قابلیت استوری در بعضی از پلتفرم‌ها موفق نبود. توییتر و لینکدین در سال ۲۰۲۱، قابلیت استوری را پس از گذشت کمتر از یک سال از عرضه آن، حذف کردند.