۰ نفر

ضبط ساده مکالمه‌ در آیفون با این وسیله جالب

۲۸ مرداد ۱۴۰۱، ۷:۵۱
کد خبر: 661559
ضبط ساده مکالمه‌ در آیفون با این وسیله جالب

چنانچه که از گوشی آیفون استفاده می‌کنید و نیاز به ضبط مکالمه‌تان با فرد دیگری دارید و از قبل هم اجازه آن را از او گرفته‌اید، ماگمو (Magmo) به کمک شما خواهد آمد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از همشهری آنلاین، گوشی‌های آیفون به خاطره تعهد اپل نسبت به مسائل حریم شخصی هیچ ‌وقت برنامه‌ نرم‌افزاری یا یک وسیله جانبی به منظور ضبط مکالمه تلفن را در اختیار عموم قرار نداده‌اند. حالا اگر مسائل حریم شخصی در میان نباشد یعنی فرد پشت خط به شما اجازه ضبط گفت‌وگو را داده باشد، برنامه‌هایی نرم‌افزاری در گوشی‌های موبایل وجود دارند که این کار را برای شما تسهیل کنند، اما این برنامه‌ها هم اغلب شامل مسیریابی تماس‌ها از طریق یک شبکه ثالث هستند و همینطور هم ممکن است برای استفاده از این برنامه‌ها به اشتراک مداوم نیاز داشته باشید.

به گزارش نیو اطلس، گفتنی است که یک امکان سخت‌افزاری از قبل هم وجود داشت. دستگاه ضبط تماس لایتنینگ فتوفست (PhotoFast Call Recorder) پیش‌تر برای ضبط مکالمه‌ها موجود بود. این دستگاه به پورت لایتنینگ آیفون متصل می‌شد، اما حالا تولید این دستگاه هم متوقف شده است.

ضبط ساده مکالمه‌ در آیفون با این وسیله جالب

اما خبر خوش اینکه یک شرکت کره جنوبی به نام مونه (Mune) برای ضبط مکالمه‌ در گوشی‌های آیفون یک راه‌حل ساده‌تر و در عین حال سریع  و مدرن ارائه کرده است. نام وسیله ابداعی، ماگمو (Magmo) است. ماگمو به پشت گوشی آیفون با جذب شدن به حلقه مغناطیسی ناحیه مگ‌سیف (MagSafe) پشت گوشی، متصل می‌شود. مگ‌سیف در پشت گوشی‌ها یک ویژگی‌ از بعضی مدل‌های جدید گوشی‌ها برای شارژ سریع است.

لازم به ذکر است که ویژگی حلقه مگ‌سیف در مدل‌های آیفون ۱۲ و بعد از آن ارائه شده است، بنابراین برای کار با ماگمو در مدل‌های قدیمی‌تر باید یک حلقه مغناطیسی اختیاری را با چسب به پشت گوشی بچسبانید.

ضبط ساده مکالمه‌ در آیفون با این وسیله جالب

در خصوص ویژگی‌های‌ ظاهری ماگمو هم باید گفت که دارای ضخامت ۷ میلی‌متری بوده و ۴۴.۲ گرم وزن دارد. انتظار است ماگمو با توانایی در مجموع ضبط ۵۰۰ ساعت صدای تماس تلفنی روی هارد دیسک ۳۲ گیگابایتی یکپارچه، تنها با ۹۰ دقیقه شارژ  باتری لیتیوم پلیمری ۳.۷ ولت/۲۸۰ میلی آمپر، ۷ ساعت کار مداوم کند.