۰ نفر

نحوه درج تصاویر در سلول های اکسل

۲۵ مرداد ۱۴۰۱، ۲۲:۱۶
کد خبر: 661146
نحوه درج تصاویر در سلول های اکسل

یکی از این ویژگی ها که بسیاری از کاربران از آن غافل هستند، اضافه کردن تصاویر در سلول های اکسل است. کاربران می توانند صفحات گسترده خود را با افزودن تصاویر به سلول های اکسل آموزنده تر و جذاب تر کنند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از نبض فناوری، برنامه های مایکروسافت برای دانشجویان و متخصصان شاغل نعمتی است. از نوشتن گزارش در Word، ارائه در پاورپوینت، ایجاد صفحات گسترده در اکسل، برگزاری جلسات در Teams و بسیاری موارد دیگر.

برگه های اکسل را می توان از طریق برنامه مایکروسافت (که به صورت داخلی ارائه می شود) یا Google Sheets در دسترس قرار داد. مزیت کار بر روی Google Sheets این است که به کاربران اجازه می‌دهد برگه اکسل را مستقیماً در مرورگر وب بدون نرم‌افزار خاصی ویرایش کنند. چند نفر می توانند به طور همزمان روی یک صفحه گسترده کار کنند. کاربران همچنین می توانند تغییرات ایجاد شده توسط سایر کاربران را مشاهده کنند. تنها چیزی که نیاز دارید یک حساب Google Workspace برای دسترسی به این ویژگی ها است.

1.روی تب Insert کلیک کنید.

2.روی گزینه Image کلیک کنید.

3.کادر محاوره ای "inert picture" ظاهر می شود.

4.تصاویر مورد نظر را انتخاب کنید.

    روی دکمه Insert کلیک کنید.

6.اندازه عکس را طوری تغییر دهید که بتواند در سلول جا شود.

7.عکس را داخل سلول قرار دهید.

کاملاً واضح است که قرار دادن تصاویر در سلول های اکسل کار دشواری نیست، اما تغییر اندازه آنها و اطمینان از حرکت عکس در سلول ها می تواند کمی چالش برانگیز باشد.