۰ نفر

چگونه تبلیغات درون بازی را در آیفون حذف کنیم؟

۲۰ مرداد ۱۴۰۱، ۲۱:۰۱
کد خبر: 659891
چگونه تبلیغات درون بازی را در آیفون حذف کنیم؟

خیلی جالب نیست که تجربه بازی شما توسط تبلیغات درون بازی قطع شود. با این حال، ما راه هایی داریم که می توانید تبلیغات را دور بزنید

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از نبض فناوری، بسیاری از بازی های موبایل بسیار ارزان هستند در بیشتر موارد، آنها حتی برای دانلود رایگان هستند. توسعه دهندگان این درآمد از دست رفته را با تبلیغات آزاردهنده درون بازی جبران می کنند.

در این راهنما، ما به شما آموزش خواهیم داد که چگونه از تبلیغات درون بازی پیشی بگیرید تا بتوانید با خیال راحت در آیفون و آیپد خود بازی کنید.

با خاموش کردن اتصال اینترنت تلفن خود، محدود کردن دسترسی به اینترنت به برنامه‌های خاص و نصب مسدودکننده‌های تبلیغات، می‌توانید از یک تجربه بازی همه جانبه و بدون وقفه لذت ببرید.

Wi-Fi و Mobile Data را خاموش کنید

تبلیغات درون بازی در واقع در خود بازی تعبیه نشده اند، بلکه برای دانلود و پخش تبلیغات به اتصال اینترنتی متکی هستند. این ما را به سریع ترین و ساده ترین راه حل برای توقف تبلیغات درون بازی هدایت می کند.

با خاموش کردن Wi-Fi و داده تلفن همراه، تبلیغات نمی توانند به بازی شما راه پیدا کنند.

از طرف دیگر، می‌توانید با روشن کردن حالت هواپیما، داده‌های Wi-Fi و تلفن همراه خود را خاموش کنید.

دسترسی به اینترنت یک بازی خاص را غیرفعال کنید

راهی برای غیرفعال کردن دسترسی به اینترنت یک بازی خاص وجود دارد. به این ترتیب، دستگاه شما همچنان به اینترنت متصل می‌شود تا بتوانید ایمیل‌های مهم یا تماس‌های تلفنی را دریافت کنید، اما بازی به اینترنت دسترسی نخواهد داشت و نمی‌تواند تبلیغاتی را بارگیری کند.

برنامه مسدودکننده تبلیغات را دانلود کنید

اگر در حال انجام یک بازی آفلاین هستید، محدود کردن دسترسی به اینترنت به تلفن یا بازی خود روش خوبی است. با این حال، برخی از بازی‌ها مانند MOBA برای اتصال به بازیکنان در سراسر جهان به اتصال اینترنت نیاز دارند.

در این مورد، باید یک برنامه Ad Blocker را دانلود کنید. برنامه‌هایی مانند AdGuard Pro جلوی نمایش هر گونه تبلیغات را در حین استفاده از سافاری می‌گیرند. AdGuard Pro ویژگی های ممتاز را با قیمت 9.99 دلار ارائه می دهد که یکی از آنها مسدود کننده تبلیغات را به همه برنامه های تلفن شما نیز گسترش می دهد. به این ترتیب، لازم نیست قبل از هر جلسه بازی نگران تغییر تنظیمات اینترنت خود باشید.

برنامه‌های مسدودکننده تبلیغات اغلب برای مسدود کردن تبلیغات در برنامه‌های کاربردی شما و همچنین مرورگرتان هزینه دارند، بنابراین قبل از خرید حتماً تحقیق کنید.