۰ نفر

ویژگی کنترل نوجوانان به اسنپ چت اضافه شد

۲۰ مرداد ۱۴۰۱، ۱۸:۱۹
کد خبر: 659877
ویژگی کنترل نوجوانان به اسنپ چت اضافه شد

ویژگی Family Center اسنپ چت به والدین امکان مشاهده چت نواجوانان با افراد دیگر را می‌دهد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ روز گذشته، شرکت اسنپ، از طریق یک پست وبلاگ اعلام کرد که ویژگی جدید Family Center به والدین نوجوانان اجازه می‌دهد ببینند چه کسی با نوجوانان آن‌ها دوست است و با آن‌ها چت می‌کند. این شبکه اجتماعی همچنین گفت:"با قابلیت جدید والدین می‌توانند حساب‌های که معتقدند امنیت نوجوانان را به خطر می‌اندازند به مرکز خانواده گزارش دهند".

به گزارش سایت digitaltrends، گفته شده، مرکز خانواده به گونه‌ای طراحی شده که نحوه تعامل والدین با نوجوانان خود را در دنیای واقعی منعکس می‌کند، جایی که والدین معمولاً می‌دانند نوجوانان با چه کسانی دوست هستند و چه زمانی در حال معاشرت هستند اما مکالمات خصوصی آن‌ها را شنود نمی‌کنند.

همچنین انتظار می‌رود که مرکز خانواده ویژگی‌های نظارت و کنترل بیشتری به شبکه اجتماعی خود اضافه کرده  و در اختیار والدین قرار دهد. اسنپ چت  می‌گوید که در هفته‌های آینده والدین نیز می‌توانند دوستان تازه اضافه شده نوجوانان خود را ببینند. همچنین پیش بینی می‌شود که در پاییز، اسنپ‌چت کنترل‌های بیشتری برای محتوا و راهی برای نوجوانان اضافه کند تا والدین را از گزارش حساب یا محتوایی به اسنپ چت مطلع کنند.

کنترل نوجوانان به اسنپ چت اضافه شد

قبل از راه‌اندازی قابلیت Family Center  چند نکته وجود دارد که والدین باید آن‌ها را  رعایت کنند:

گفته شده، والدین باید حساب فعال Snapchat خود را داشته باشند تا بتوانند این قابلیت  را راه اندازی کنند و با نوجوان خود ارتباط برقرار کنند. همچنین آن‌ها باید  قبل از ارسال دعوت نامه با نوجوان خود در اسنپ چت دوست باشند. والدین باید نوجوانان خود را برای پیوستن به مرکز خانواده دعوت کنند و نوجوانان باید آن دعوت را بپذیرند. پدر و مادر می‌توانند  فهرست افرادی که در طول هفته گذشته  به فرزندشان پیام دادند را مشاهده کنند.