۰ نفر

آیا اولویت اینستاگرام تولید محتوای ویدیویی می شود؟

۱۷ مرداد ۱۴۰۱، ۱۳:۱۲
کد خبر: 659225
آیا اولویت اینستاگرام تولید محتوای ویدیویی می شود؟

بنیان اصلی این تغییرات تلاش اینستاگرام برای حفظ مخاطبان جوانش است، چرا که آنها به طرز فزاینده‌ای تیک‌تاک و اسنپ چت را به عنوان مقصدهای اجتماعی آنلاین مرجع خود انتخاب می‌کنند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایتنا، آدام موسری، رییس اینستاگرام، در ویدیویی که در توییتر و اینستاگرام پست نموده این موضوع را روشن کرده است که «ویدیوها آینده اینستاگرام هستند.» ولی اکنون این پلتفرم شبکه اجتماعی، برای اینکه برخی اطلاعات پس‌زمینه‌ای ارائه کرده باشد، برخی تغییرات ریل‌محور را اعلام کرده است که به مذاق برخی از اعضای تبار کارداشین که میلیون‌ها فالوئر دارند خوش نیامده است. 

به گزارش اسلش‌گیر، مورسی گفت که «باید صادق باشم. من بر این باورم که اینستاگرام به تدریج هرچه بیشتری ویدیویی خواهد شد.»

وی افزوده است که اگر شما به فید اصلی این اپ نگاه کنید، محتوایی که توسط افراد به اشتراک گذاشته می‌شود و الگوی مصرفی آنها به طرز فزاینده‌ای از تصاویر استاتیک به سمت ویدیوها در حال شیفت پیدا کردن است.

با این حال نکته اصلی در اینجا این است که اینستاگرام به عکس‌ها وفادار خواهد ماند، با وجود اینکه انقلاب در رسانه‌های اجتماعی آن را به سمت آینده‌ای ویدیومحور سوق می‌دهد.

موسری خاطرنشان کرد: «می‌خواهم این موضوع را شفاف کنم که ما قصد داریم تا به پشتیبانی از عکس‌ها ادامه دهیم. این بخشی از میرات ماست.»

به این حال موج اخیر تست‌ها و تغییرات علنی که اینستاگرام به اجرا در آورده است به صراحت نشان می‌دهد که عکس‌ها در حال از دست دادن جایگاه اصلی خود در این پلتفرم تحت مالکیت متا هستند. بنیان اصلی این تغییرات تلاش اینستاگرام برای حفظ مخاطبان جوانش است، چرا که آنها به طرز فزاینده‌ای تیک‌تاک و اسنپچت را به عنوان مقصدهای اجتماعی آنلاین مرجح خود انتخاب می‌کنند.

چند روز پیش، اینستاگرام اعلام کرد که در هفته‌های آینده، تمام ویدیوهایی که توسط کاربرانی که پروفایل عمومی دارند و طول آنها کمتر از 15 دقیقه است به ریل‌ها تبدیل خواهند شد. به این ترتیب همه ویدیوهای واجد شرایط در برگه (تب) ریل‌ها برای کاربران اینستاگرام در سراسر جهان ظاهر خواهند شد.

همچنین، اینستاگرام در حال ادغام کردن فید ویدیو و ریل‌ها در یک داشبورد واحد برای همه کلیپ‌ها است.

علاوه بر این، اینستاگرام در حال بسط دادن قابلیت ریمیکس کردن به تصاویر هم هست. به بیان ساده، عکس‌های عمومی شما توسط کاربران دیگر اینستاگرام قابل ریمیکس شدن هستند تا ریل‌های واکنشی جدید ساخته شود.