۰ نفر

چند نمونه هندزفری ارزان قیمت متناسب با جیب شما

۳ خرداد ۱۴۰۱، ۱۰:۵۳
کد خبر: 638041
چند نمونه هندزفری ارزان قیمت متناسب با جیب شما

زندگی انسان امروز با وجود انواع و اقسام آلاینده‌ها و ناهنجاری‌های صوتی گره‌خورده است.

به گزارش اقتصادآنلاین، از زمانی که از خواب برمی‌خیزید تا دوباره بخواب بروید صداها همواری شما را همراهی می‌کنند. بهترین راه برای مقابله با صداهای ناخواسته‌ای که به گوشتان می‌رسد، استفاده از هندزفری در طول زمان کار، پیاده‌روی، منتظر ماندن یا در قطار مترو است. در این مقاله شما را با چهار عدد هندزفری‌ ارزان قیمت که برای استفاده روزانه مناسب هستند آشنا خواهیم کرد.

تعدادی از برندهای ارزان قیمت با کارایی مناسب را در فهرست زیر برای شما آورده‌ایم:

  • JBL
  • Lenovo
  • Xiaomi
  • Jebra

هدفون اقتصادی  JBL مدل Tune 500bt

کمپانی JBL با سابقه ای بیش از نیم قرن در صنعت بلندگو و تجهیزات صوتی، سالهاست که با ساخت هدفون ها و هندزفری های خود جایگاه خودش در بین مخاطبین را تثبیت بخشیده است. در مدل Tune 500bt با یک هدفون بی سیم رو به رو هستید که قابلیت تعامل با چند دستگاه به طور همزمان را دارد. به عنوان مثال زمانی که با گوشی خود به Tune 500bt وصل میشود میتوانید همزمان به تبلت، لپتاپ و یا هر سیستم صوتی دیگری متصل شوید. زمانی که شما با گوشی به هدفون خود وصل می شوید امکان پاسخ گویی نیز برای شما فراهم است. بلندگوی تعبیه شده در هدفون صدای شما را با وضوح کامل به گوش می رساند.

هدفون اقتصادی jbl مشکی بی سیم

از دیگر قابلیت‌های Tune 500bt  امکان تغییر کاربری آن است. برای مثال زمانی که در حال انجام بازی ویدئویی هستید می‌توانید ارتباط با رایانة کیفی را قطع و به تماس صوتی یا تصویری خود پاسخ دهید. به ‌این ‌ترتیب به راحتی تماس‌های ورودی خود و پخش صدا و موزیک را مدیریت کنید. هدفون JBL  این امکان را به شما می‌دهد صدایی با کیفیت بالا را در 16 ساعت مداوم بدون وجود مزاحمت‌های سیم‌های دست پاگیر بشنوید و لذت ببرید. هدفون Tune 500bt از امکان شارژ سریع بهره‌مند است. شارژ کامل آن در 2 ساعت انجام می‌شود البته اگر عجله دارید و از شنیدن موسیقی هم نمی‌توانید صرف‌نظر کنید با قابلیت شارژ سریع  در 5 دقیقه زمان امکان استفاده از هدفون خود را تا یک ساعت آینده خواهید داشت.

حذف صدای خارجی و اضافی شرایط رو برای شنیدن هرچه بهتر برای شما ایجاد می‌کند تا صدایی شفاف و رسا رو از هدفون‌های خود بشنوید. در این زمینه، سری بعدی هدفون JBL یعنی Live 500bt هم گزینه مناسبی و بهتری محسوب میشود که البته تا حدودی گرانتر از سری پیشین خود که یک هدفون اقتصادی محسوب میشود، میباشد.

هدفون بیسیم Lenovo QT83

برند لنوو نامی آشنا برای دوستداران لپ‌تاپ‌های گیمینگ است. البته به جز تولید کامپیوترهای شخصی به بازار هدفون‌ها و هندزفری‌ها نیز ورود کرده است. هندزفری Lenovo QT83، که نسبتا یک هندزفری ارزان قیمت به حساب می آید در طراحی تا حدی شبیه به ایرپادهای شرکت اپل است که داخل گوش قرار نمی‌گیرند از این نظر برای آن دسته از افرادی که نمی‌توانند ارتباط خوبی با هندزفری‌های که در گوش قرار می‌گیرند برقرار کنند انتخاب مناسب‌تری است.

هدفون مقرون به صرفه lenovo QT83 بلوتوثی مشکی

در طراحی این هندزفری از قابلیت ANC استفاده شده است که با حذف صدای محیط می‌تواند خروجی خوبی را در شنیدن موزیک برایتان به ارمغان بیاورد. صدای ورودی در هنگام مکالمه تا حدودی ضعیف است که نسبتاً قابل‌ چشم‌پوشی است. هندزفری Lenovo QT83 با داشتن پدهای لمسی بر روی گوشی‌ها عملکرد آسان‌تری را برای شما ایجاد می‌کند.

طول عمر باتری در Lenovo QT83 مقداری ضعیف است. با شارژ کامل آن می‌توانید تا 4 ساعت از شنیدن موسیقی لذت ببرید. قدرت و حافظه بلوتوث در گوش‌ها و محفظه آن بسیار بالا است تا حدی که با باز کردن در کیس به‌صورت اتوماتیک به گوشی شما متصل می‌شود. درکل می‌شود گفت با توجه‌ به قیمت پایین و عملکرد نسبتاً خوب این هدفون می‌تواند گزینه مناسبی برای استفاده شما باشد.

ارزان و قابل‌اعتماد مثل Redmi Earbuds Basic

وقتی صحبت از یک نام خوب، اقتصادی و قابل‌اعتماد در بازار دیجیتال می‌شود، شیائومی جزو اولین اسم‌هایی است که به ذهن شما خطور می‌کند. زمانی که ایرپادهای اپل بازار محصولات دیجیتال را قبضه کرده‌اند، کمپانی شیائومی با عرضه محصولات مقرون به‌صرف و بادوام مثل هدفون ها و هندزفری های ارزان قیمت، توجه‌ها را به خودش جلب می‌کند. صدای پخش شده از Redmi Earbuds  رسا و خوش نوا خواهد بود. با قابلیت نویز کنسلینگ  صدای اضافی محیط را حذف کنید تا کیفیت بهتری را دریافت کنید. در هدفون Redmi Earbuds Basic شما می‌توانید هریک از هدفون ها را به‌صورت جداگانه برای پخش موسیقی یا پاسخ‌گویی به تماس‌هایتان استفاده کنید. می‌توانید یکی از آنها را در هنگام پخش موسیقی از گوش خارج و در داخل کیس بگذارید و همچنان به از شنیدن موسیقی لذت ببرید، اگر با یکی از گوشی‌ها در حال گوش‌دادن به موسیقی هستید با گذاشتن گوشی دوم پس از مکث کوتاهی هر دو شروع به پخش خواهند کرد.

هندزفری ارزان قیمت redmi earbuds basic بلوتوثی مشکی مات

گوش‌ها در برابر نفوذ قطرات آب مقاوم هستند اما لازم به ذکر است که ضد آب نیستند. به دلیل قرارگیری مناسب در گوش این هدفون‌ها برای زمان‌هایی که در ورزش کردن هستید توصیه می‌شوند. جنس آن‌ها از پلاستیک است و مقاومت خوبی در مقابل ضربه دارند. در کل تجربه استفاده از هدفون Redmi Earbuds خوب و در مقایسه با قیمت پرداختی شما خرید با کیفیتی را انجام داده اید.

هندزفری اقتصادی تازه واردی به نام Jebra Wave

Jebra wave با شکل سمعک مانند خودش به خوبی در داخل و بیرون لاله گوش قرار می‌گیرد. هندزفری تک گوش مقرون به صرفه کمپانی جبرا از لحاظ ظاهری شکل نوستالژی مانند خودش رو حفظ کرده و با داشتن دو دکمه اصلی بر روی بدنه که یکی از آنها برای روشن و خاموش‌کردن اتصال به بلوتوث گوشی همراه شما و دیگری برای افزایش یا کاهش صدا مورداستفاده قرار می‌گیرد. طراحی بدنه نازک و به‌خاطر شکل حلزون مانند خودش استفاده از آن در زمان رانندگی، ورزش کردن، محل کار و پیاده‌روی بسیار راحت خواهد بود.

کیفیت صدای ارسالی به گوش شما در Jebra Wave واضح و شفاف است و از ورود صداهای خارجی به داخل بلندگو در زمان استفاده جلوگیری می‌کند. پیشنهاد ما به خریداران هندزفری‌های تک گوش برای مدیران، راننده‌ها و کارمندان است.

هندزفری اقتصادی jebra wave سمعکی مشکی

در مجموع امیدواریم که بتوانید با راهنمایی‌های این مقاله خرید مناسبی را انجام داده باشید.