۰ نفر

آیا به دنبال گوشی ارزان قیمت و میان ‌رده خوب هستین؟

۱ خرداد ۱۴۰۱، ۱۴:۱۲
کد خبر: 637410
آیا به دنبال گوشی ارزان قیمت و میان ‌رده خوب هستین؟

اغلب اوقات پرفروش ‌ترین گوشی‌ های لاین آپ هر برندی را گوشی ‌های میان رده و ارزان قیمت تشکیل می ‌دهند. که معمولاً ارزش خرید بیشتری نسبت به مدل‌ های پرچم‌ دار دارند. این گوشی ‌ها معمولا کاربردی‌ ترین ویژگی‌ های گوشی‌ های رده پرچم‌ دار را در بر دارند.

اگر به دنبال یک راهنمای کاربردی برای خرید تلفن همراه با قیمت مناسب هستید، تا آخر این مقاله با ما همراه باشید. ما در اینجا به بررسی سه مدل گوشی تلفن همراه پر طرفدار از سه برند معروف پرداخته‌ ایم.

 

  1. گوشی سامسونگ گلکسی A12، گوشی ارزان قیمت، قدرتمند و یک میان ‌رده جذاب

به طور حتم هر گاه صحبت از گوشی‌ های ارزان قیمت و میان ‌رده می‌ شود، بعید است نام این غول کره‌ ای جزء پرفروش‌ ترین محصولات این طبقه نباشد. در این مقاله قصد داریم به بررسی گوشی سامسونگ گلکسی A12 بپردازیم.

گلکسی A12 در اواخر سال 2020 منتشر شد، البته این گوشی مقرون به صرفه‌ترین گوشی سامسونگ نیست. سامسونگ گلکسی M02 این عنوان را دریافت می‌کند. ارزان‌ترین گوشی‌های سامسونگ بین سری A و M است که گلکسی A12 پایین‌تر از M12 و بالاتر از M02 است.

گلکسی  A12 دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی است که با توجه به این بودجه خیلی نمی‌توان انتظار بالایی از کیفیت تصویر آن داشت. این یکی از معدود صفحه نمایش‌های LCD در سری گلکسی‌های تحت سلطه OLED می‌باشد. رزولوشن 720 پیکسلی برای این گوشی ارزان قیمت، قابل قبول است. که این یک ترکیب نسبتا استاندارد از نظر اندازه، فناوری و وضوح برای این بخش است.

گوشی ارزان قیمت سامسونگ گلکسی A12، یک میان‌رده جذاب

تراشه  Mediatek Heilo P35 وظیفه پردازش را در داخل A12 برعهده دارد و این نیز به تنهایی سخت‌افزار هیجان‌انگیزی به شمار نمی‌رود. با این حال، باز هم اشاره می‌کنیم، برای مبلغی که پرداختد می‌کنید کاملاً مناسب است. شما یک CPU هشت هسته‌ای دریافت می‌کنید و تراشه بر اساس فرآیند ساخت 12 نانومتری ساخته شده است، بنابراین باید در عین حال قدرتمند و مقرون به صرفه باشد.

سیستم دوربین اصلی چهارگانه این گوشی برگ برنده آن در انتخاب خریداران است. در حالی که مفید بودن دو ماژول 2 مگاپیکسلی قابل بحث است (یکی برای تشخیص عمق، دیگری برای ماکرو)، دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی و یک دوربین فوق عریض 5 مگاپیکسلی، پشت سرهم قرار گرفته تا کیفیت خوبی را رقم بزنند. یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی در بالای نمایشگر ناچ این گوشی قرار دارد.

گوشی ارزان قیمت سامسونگ گلکسی A12؛ یک میان‌رده جذاب

آخرین نکته مهم؛ انرژی گلکسی A12 توسط یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود و این مقدار باتری برای یک چیپست 12 نانومتری سطح پایه و یک صفحه نمایش 720 پیکسلی، هر چند 6.5 اینچی، بسیار زیاد است و انتظار می‌رود که طول عمر باتری بالایی مشاهده کنیم.

سامسونگ گلکسی A12 تقریباً از هر لحاظ نسبت به گلکسی A11ارتقا یافته است. چیزی که این گوشی مقرون به صرفه به ارمغان می آورد دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی خوب، عمر باتری عالی و رابط کاربری ONE UI روان و جذاب سامسونگ است.

خرید گوشی سامسونگ گلکسی A12

2- گوشی  Poco M3 شیائومی، گوشی ارزان قیمت، قاتل پرچم‌دار و چشمگیر

آیفون‌ ها، گلکسی ‌ها، ردمی ‌ها و غیره را فراموش کنید. با داغ‌ ترین تلفن فصل یعنی Poco M3 آشنا شوید. همه در مورد این مدل برند شیائومی صحبت می ‌کنند و به درستی هم همینطور است. همه چیز مورد نیاز برای تبدیل شدن به یک گوشی پرفروش را دارد؛ ظاهر خوب، صفحه نمایش خوب، باتری عالی، بلندگو های استریو، تنظیمات دوربین خوب و البته قیمت ارزان.

پوکو اکنون یک برند مستقل از شیائومی است، اگرچه شیائومی هنوز همه چیزهایی را که پو کو طراحی می ‌کند را تولید می‌ کند. حتی به نرم‌ افزاری که تلفن ‌های پوکو اجرا می‌کنند یا شارژر هایی که استفاده می‌کنند، همه این‌ها از شیائومی می‌آیند، بنابراین استقلال این دو برند، حداقل در حال حاضر، چندان واضح نیست.

گوشی ارزان قیمت  Poco M3 شیائومی

دوربین سه گانه در پشت احتمالاً تنها ویژگی است که برای پایین نگه داشتن قیمت مورد استفاده قرار گرفته است. در حالی که یک سنسور با رزولوشن بالا 48 مگاپیکسلی لنز دوربین اصلی آن را تشکیل می‌دهد، دوربین فوق عریض را حذف کرده و در عوض لنز عکاسی ماکرو و لنز تشخیص عمق را قرار داده است. البته خبری هم از تصویربرداری 4K نیست و تنها فیلم برداری FullHD را شامل می‌شود. به هر حال یک بار دیگه به ارزان بودن گوشی دقت کنید! ما می‌گوییم که این محصول هنوز برای پولی که باید برای آن بپردازید واجد شرایط است.

بدنه پشت گوشی از جنس پلاستیک بوده و کیفیت خوب و مناسبی دارد. با توجه به ابعاد صفحه نمایش این گوشی، وزن 198 گرمی آن نسبتاً سنگین به نظر می‌رسد. پوکو M3 دارای اندروید 10 بوده و رابط کاربری MIUI 12 بر روی آن اجرا می‌شود.

گوشی ارزان قیمت  Poco M3 شیائومی

با این حال، ما در مورد یک گوشی هوشمند کاملاً ارزان قیمت و مقرون به صرفه صحبت می‌کنیم که مملو از ویژگی‌های جذاب است. دوربین فوق عریض و برخی حفاظت اولیه در برابر آب مضایای دیگر این گوشی هستند.

خرید گوشی Poco M3 شیائومی

3.  گوشی  هوآوی Nova 7i ،گوشی ارزان قیمت، ایده‌آل و بی‌نظیر

با توجه به عملکرد بد چند سال اخیر گوشی ‌های هوآوی، در این مقاله قصد داریم به بررسی گوشی  هوآوی Nova 7i بپردازیم که جز گوشی‌های بی نظیر  هوآوی است. گوشی Nova 7i که در برخی کشورها با نام 540 lite شناخته نیز می‌شود با اینکه با هیاهوی زیادی وارد بازار نشد اما قابلیت های زیادی را دارد.

گوشی ارزان قیمت هوآوی Nova 7i

این یک گوشی هوشمند دیگر است ظاهر زیبایی دارد، با صفحه نمایش ممتاز، چیپست فوق سریع Kirin 810  و یک دوربین چهارگانه مد روز با حالت شب، زوم بدون افت کیفیت، ماکرو و غیره.

Nova 7i یک باتری فوق العاده بزرگ دارد و از شارژر فوق‌العاده سریع هواوی40 واتی پشتیبانی می‌کند. این گوشی مبتی بر اندروید 10 است.

 برخلاف گوشی‌های هوشمند قبلی این برند پس از تحریم گوگل (منظور تحریمی است که گوگل برای گوشی‌های هوآوی انجام داده و هوآوی نمی‌تواند از سرویس‌های گوگل استفاده کند)، این گوشی از Widevine CDM پشتیبانی می‌کند. هواوی Nova 7i هم از نظر بیرونی و هم در داخل زیبایی دارد، با اینکه بدنه پشتی آن از پلاستیک است ولی وقتی در دست می‌گیرید متوجه پلاستیکی بودن آن نمی‌شوید.

گوشی ارزان قیمت هوآوی Nova 7i

گوشی Nova 7i با صفحه نمایش 6.4 اینچی و با وزن 183 گرم گوشی خوش دستی به حساب می‌آید. هرچند که این گوشی از دو گوشی قبلی که معرفی کردیم، گران تر است ولی با توجه به ویژگی‌ها و کاربردهایی که دارد، شما صاحب یک گوشی کامل می‌شوید. پس می‌توان آن را جز گوشی‌های ارزان قیمت در مقایسه با ویژگی‌هایی که داره دانست.

خرید گوشی  هوآوی Nova 7i

انتخاب گوشی هوشمند میان‌رده با توجه به مدل‌های فراوان موجود در بازار می‌تواند امری دشوار باشد. در این مقاله سعی کردیم با معرفی سه گوشی هوشمند پرفروش و ارزان قیمت، شما را در انتخاب تلفن همراه مناسب راهنمایی کرده باشیم. از اینکه تا پایان با ما همراه بودین سپاسگزاریم.