۰ نفر

از محدودیت فالو در اینستاگرام خبر دارید؟

۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۲۳:۳۷
کد خبر: 631764
از محدودیت فالو در اینستاگرام خبر دارید؟

اینستاگرام دنیای بزرگی است که هر کس در گوشه‌­ای از آن مشغول است! یا به کسب ­وکار آنلاین یا تفریح و دیدن محتوای خنده­ دار. اینکه شما چه استفاده ­ای از این پلتفرم می­ کنید، مهم نیست، مهم این است که تحت هر شرایطی از قوانین آن پیروی کنید تا دچار محدودیت نشوید.

این محدودیت­ها طبق الگوریتم جدید اینستاگرام تعریف شده ­اند و می‌گویند که تعداد فالوها، آنفالوها و حتی تعداد لایک کردن در اینستاگرام حد و اندازه‌ای دارد! پس اگر شما هم به دنبال جذب و یا خرید فالوور اینستاگرام هستید، این مقاله را از دست ندهید تا با محدودیت­ های این شبکه اجتماعی آشنا شوید و با احتیاط بیشتری اقدام کنید.

 

با محدودیت‌­های اینستاگرام بیشتر آشنا شوید

همانطور که گفته شد؛ اینستاگرام با انتشار الگوریتم جدیدش محدودیت‌­هایی را نیز بیان کرد که تنها هدفش جلوگیری از فعالیت ربات­ها بود. محدودیت‌­هایی مانند:

  • محدودیت فالو در اینستاگرام،
  • محدودیت لایک در اینستاگرام،
  • محدودیت هشتگ در اینستاگرام،
  • محدودیت تعداد کلمات کامنت یا کپشن پست­ها در اینستاگرام،
  • محدودیت تعداد پست در اینستاگرام،

هرکدام از این موارد به راحتی می­توانند شما را برای مدتی از فعالیت در اینستاگرام محروم کنند. آنچه در این مقاله به آن می­پردازیم، محدودیت فالو در اینستاگرام است؛ زیرا نبض تپنده هر کسب­ وکار آنلاینی در اینستاگرام، فالوورهای آن هستند.

محدودیت فالو در اینستاگرام

خب متوجه شدیم که تعداد افرادی که شما می‌توانید در اینستاگرام فالو کنید نامحدود نیست و وقتی از یک حد خاصی گذشت، اینستاگرام آن را متوقف می‌کند. دلیل اصلی این کار هم پیشگیری از اسپم (spam) است.

با این وجود سوالی که پیش می­آید این است که طبق قوانین موجود، تا چه حد امکان فالو کردن در اینستاگرام وجود دارد؟ آخرین آمار و ارقام منتشر شده نشان می‌­دهد که این تعداد 7500 عدد است و اگر فالوورهای شما بیش از این شد از طرف اینستاگرام برایتان پیغامی می ­آید و اخطار می‌­دهد که اگر به فالو کردن ادامه دهید، از طرف اینستاگرام بلاک خواهید شد!!

البته که این عدد خیلی زیاد است و مسلماً هیچکس این تعداد کاربر را فالوو نمی­کند، اما کسانی که قصد خرید فالوور اینستاگرام دارند، بهتر است به این نکته دقت داشته باشند. در ضمن پیشنهاد می­کنیم، هر چند وقت یکبار لیست کسانی که فالوو می­کنید را یک بررسی بکنید و برخی از آنها را حذف کنید، زیرا در هر بازه زمانی، نیازها و علایق­تان تغییر می­کند.

حتی ممکن است برخی از اکانت­ها فعالیت­شان متوقف شده باشد. پس بهتر است این پیج‌ها را آنفالو کنید تا برای پیج‌های جذاب‌تر و مفیدتر فضای کافی داشته باشید.

البته هیچکس به‌صورت یکجا 7500 نفر را فالوو نمی­کند، پس هیچوقت نباید مشکلی بوجود بیاید! درحالی که اینچنین نیست، زیرا این رقم، یک عدد کلی است و محدودیت­ها به‌صورت روزانه و ساعتی هستند؛ یعنی طبق الگوریتم، شما در هر ساعت تنها مجوز فالو کردن 60 نفر را دارید. خوشبختانه هیچ محدودیتی برای افرادی که شما را فالو می‌کنند وجود ندارد و هر چقدر تعداد فالوورهای شما بالاتر برود، محدودیتی نخواهید داشت.

 

2

راهکارهای رفع محدودیت فالو در اینستاگرام چیست؟

وقتی هنگام فالو کردن افراد در اینستاگرام با اخطار Action Blocked مواجه می­شوید؛ یعنی بلاک شده ­اید. متأسفانه این روزها به‌علت وجود ربات­ های افزایش فالوور، این اتفاق زیاد رخ می‌­دهد، در حالی که اگر افراد به جای استفاده از ربات افزایش فالوور، برای خرید فالوور اینستاگرام از سای ت­های معتبری مثل «ایران فالوور» اقدام کنند، این اتفاق نمی­افتد.

با این حال اگر به هنگام جذب فالوور اینستاگرام به هر طریقی به مشکل برخوردید، از روش­های زیر برای رفع آن استفاده کنید.

1. از نسخه آپدیت اینستاگرام استفاده کنید

طبق آمار منتشر شده، برخی اوقات مسدودسازی فعالیت کاربران در اینستاگرام، تنها به علت استفاده از نسخه قدیمی اپلیکیشن است که به راحتی و با مراجعه به پلی­ استور یا اپ­ استور، آپدیت می­شوند.

2. فالو کردن از طریق فیس‌بوک

حتماً می­دانید که این پلتفرم بصری، به کمپانی فیس­بوک گره خورده است. بنابراین اگر استفاده مستقیم از اینستاگرام امکان­پذیر نیست، از طریق فیس­بوک اقدام کنید.

کافیست به بخش تنظیمات اکانت اینستاگرام خود بروید و بعد از انتخاب گزینه­های Follow and Invite Friends و Follow Contacts، بر روی گزینه suggested کلیک کنید و در نهایت Connect to Facebook را بزنید. با این کار به راحتی امکان مشاهده فهرست کسانی که از اکانت فیس‌بوک و اینستاگرام استفاده می‌کنند، وجود دارد.

3. از شبکه­ های اینترنت مختلف استفاده کنید

خیلی از اوقات، ایجاد محدودیت و مسدودسازی فعالیت، بر اساس آدرس IP اینترنت شما است که بهترین کار، اتصال به اینترنت با روش­های دیگر است. برای مثال اگر تا الان با وای­فای متصل بودید، در ادامه با داده موبایل وصل شوید.

4. برای ورود به حساب کاربری خود، از دستگاه دیگری استفاده کنید

روش دیگری که به هنگام محدودیت فالو در اینستاگرام می­توانید به کار بگیرید این است که اگر با گوشی خود کار می­کنید، از اکانت خارج شوید و از طریق تبلت، لپ­تاب و یا یک گوشی دیگر وارد شوید.

3

 

5. به پشتیبانی اینستاگرام گزارش دهید

یکی دیگر از راهکارهای رفع محدودیت اینستاگرام این است که به پشتیبانی اینستاگرام پیغام دهید، کافی است به بخش تنظیمات بروید و گزینه Report a Problem را بزنید و مشکل را شرح دهید.

راهکارهایی که گفته شد را جدی بگیرید؛ زیرا هر محدودیتی که به وجود بیاید، دائمی نیست و رفع خواهد شد. پیشنهاد ما این است که برای جذب یا خرید فالوور به سراغ ربات ­ها نروید تا با هیچ محدودیتی روبرو نشوید. وقتی تیم ­های معتبری مثل «ایران فالوور» هستند، جای نگرانی نخواهد بود.

با خرید فالوور از ایران فالوور؛ هیچ محدودیتی را تجربه نخواهید کرد

اگر تا به اینجای کار با ما همراه بوده باشید، متوجه شدید که این محدودیت فالو، تنها برای فالو کردن دیگر اکانت­ها از جانب شماست. به عبارت دیگر اگر دیگران بخواهند اکانت شما را فالوو کنند، هیچ محدودیتی نخواهد بود. با این حال اگر می­خواهید با قوانین و الگوریتم جدید اینستاگرام غافل­گیر نشوید و محدودیتی گریبان­گیر شما نشود، از روش­های قانونی و به کمک افراد متخصص به دنبال خرید فالوور واقعی اینستاگرام باشید.

به «ایران فالوور» به آدرس www.irfollower.com سر بزنید و از خدمات خرید فالوور اینستاگرام، خرید لایک اینستاگرام و... این تیم بهره­ مند شوید. تجربه 7 ساله این تیم و پشتیبانی 24 ساعته آن، دلیل محکمی برای یک تجربه خوب خواهد بود.

این خبر رپورتاژ آگهی است و توسط تیم تحریریه اقتصادآنلاین تهیه نشده است