۰ نفر

مشاور وزیر ارتباطات خبر داد؛

راه اندازی سامانه نظارت مردمی در دستور کار قرار گرفت

۴ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۰:۰۱
کد خبر: 630390
راه اندازی سامانه نظارت مردمی در دستور کار قرار گرفت

پیرو دستور ربیس جمهوری مبنی بر فراهم آوردن شرایط نظارت مردمی وزیر ارتباطات از رییس سازمان فناوری اطلاعات خواست ظرف سه ماه سامانه نظارت مردمی را به صورت برخط راه‌اندازی کند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، «مهدی سالم»، مشاور وزیر و رییس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در توییتی خبر از دستور وزیر ارتباطات مبنی بر راه‌اندازی سامانه نظارت مردمی داد.

توییت مهدی سالم

 بر این اساس هفته گذشته رییس جمهور، وزارت ارتباطات را مکلف کرد تا زیرساخت‌های لازم را برای نظارت مردم بر دستگاه‌های جرایی و گزارش تخلفات و رضایت‌سنجی از عملکرد کارکنان دولت را فراهم کند.

به نقل از مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، متن دستور عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خطاب به رییس سازمان فناوری اطلاعات به شرح ذیل است:

جناب آقای دکتر خوانساری

رییس محترم سازمان فناوری اطلاعات ایران

سلام

پیرو دستور ریاست محترم جمهور مبنی بر راه اندازی «سامانه برخط پایش رضایت مردم از کارکنان دستگاههای اجرایی کشور»، به جنابعالی ماموریت داده می شود تا در تعامل با معاونت محترم امور استخدامی و اداری ریاست محترم جمهور، حداکثر ظرف سه ماه اقدام به طراحی، پیاده سازی و راه اندازی این سامانه نمایید. سامانه باید به گونه ای طراحی شود که هر فرد بتواند پس از مراجعه به هر واحد اداری در سراسر کشور، میزان رضایت و بازخورد خود از فرد مورد مراجعه و واحد مربوطه را به صورت برخط اعلام نماید.

توفیق جنابعالی را در انجام این مهم از خداوند متعال خواستارم.

عیسی زارع پور

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات