۰ نفر

رویکرد‌های جدید بخش خدمات و پشتیبانی سامسونگ؛

آموزش نیروهای ماهر حوزه خدمات موبایل

۳۱ فروردین ۱۴۰۱، ۱۴:۵۱
کد خبر: 629701
آموزش نیروهای ماهر حوزه خدمات موبایل

ارائه خدمات پس از فروش و پشتیبانی از محصولات، یکی از فعالیت‌های اصلی سامسونگ است که به منظور تکمیل چرخه طراحی، تولید و عرضه محصولات دیجیتالی الهام‌بخش و نوآور انجام می‌شود. به همین منظور، مراکز رسمی سامسونگ در سراسر جهان، مجموعه‌ کاملی از خدمات و سرویس‌ها شامل تعمیر محصولات، راهنمایی و آگاه‌سازی کاربران و پشتیبانی آنلاین و ۲۴ ساعته را به مشتریان و مخاطبان ارائه می‌دهند.

به گزارش اقتصادآنلاین؛ آموزش‌ نیروی انسانی مستعد و ماهر یکی از فعالیت‌هایی است که به تازگی بخش خدمات و پشتیبانی سامسونگ در ایران آن را بر عهده گرفته و با برگزاری دوره‌های آموزشی قصد دارد تا نیروهای مستعد را برای ورود به بازار کار آماده کند.

اشتغال‌زایی و حمایت از ایده‌های کارآفرین یکی از بخش‌های اصلی فعالیت‌های مسئولیت اجتماعی سامسونگ را هم در بر می‌گیرد و سامسونگ ایران در این بخش با راه‌اندازی مراکزی مثل «آکادمی مهندسی سامسونگ» و «مرکز فناوری سامسونگ-امیرکبیر» گام‌های موثری را برداشته است.

برگزاری دوره‌های آموزشی و کارآموزی خدمات پس از فروش موبایل، یکی از جدیدترین فعالیت‌های سامسونگ در حوزه اشتغال‌زایی و آموزش نیروی انسانی در ایران است. براین اساس مرکز خدمات سامسونگ دوره‌های آموزشی و کارآموزی ویژه‌ای را برای علاقه‌مندان به خدمات پس از فروش موبایل برگزار می‌کند.

 در این دوره‌ها مباحثی همچون کنترل کیفیت و عیب‌یابی دستگاه، ثبت و پذیرش درخواست تعمیرات، تکنسین تعمیرات تلفن همراه، کارشناس پاسخگویی مرکز تماس، اصول و استانداردهای خدمات پس از فروش به شرکت‌کنندگان آموزش داده می‌شود.

علاقه‌مندان پس از ثبت‌نام و احراز شرایط لازم، ۵ جلسه آموزشی به مدت ۳۰ ساعت را پشت سر می‌گذرانند و به طور همزمان نیز به مدت ۳ ماه در مراکز خدمات سامسونگ مشغول به کارآموزی می‌شوند. نفرات برگزیده این دوره‌ها پس از پایان کارآموزی خود گواهینامه آموزشی سامسونگ را دریافت می‌کنند و در صورت علاقه‌مندی و کسب شرایط لازم، در مراکز خدمات مجاز سامسونگ استخدام خواهند شد.

دوره‌های آموزشی مرکز خدمات سامسونگ از ۱۸ تا ۲۲ اردیبهشت امسال برگزار می‌شود. برای ثبت‌نام و کسب‌ اطلاعات بیشتر در مورد این دوره‌ها لطفا به صفحه ویژه این رویداد در وبسایت سامسونگ به نشانی www.samsung.com/iran/campaign/svc/training-school مراجعه کنید.