۰ نفر

یک نماینده مجلس اعلام کرد؛

افزایش ۶۰ درصدی در برخی بسته های اینترنتی

۲۳ فروردین ۱۴۰۱، ۱۶:۱۷
کد خبر: 627472
افزایش ۶۰ درصدی در برخی بسته های اینترنتی

نماینده مردم اقلید در مجلس گفت: موضوع قاچاق آراد و صادرات ماکارونی به کشورهای همسایه با توجه به خشکسالی های اخیر می تواند یک تهدید جدی محسوب شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایلنا، مسلم صالحی در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۲۳ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: حدود ۲ ماه پیش طی نامه ای به ۱۰ مسئله حوزه کشاورزی اشاره کرده و آن را برای وی ارسال کردم، اما تاکنون جوابی از جانب دفتر وزیر دریافت نکرده‌ام.

نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متاسفانه طی یک ماه اخیر شاهد افزایش قیمت سرسام آور محصولات کشاورزی هستیم، به گونه ای که قیمت برخی اقلام به ۲۵ تا ۳۰ هزار تومان رسیده، امیدواریم وزرای جهاد کشاورزی و صمت کنترلی بر بازار داشته باشند.

وی ادامه داد: کمبود نهاده های دامی باعث کشتار دام های مولد شده، وزیر جهاد کشاورزی قول داده بود که مشکل تامین نهاده های دامی را برطرف کند، با توجه به حذف ارز ترجیحی می طلبد تا به این حوزه ورود جدی شود. موضوع قاچاق آراد و صادرات ماکارونی به کشورهای همسایه با توجه به خشکسالی های اخیر می تواند یک تهدید جدی محسوب شود.

صالحی در تذکری خطاب به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: برخی بسته های اینترنتی تا ۶۰ درصد افزایش قیمت داشته، این افرایش قیمت با کدام منطق مطابقت دارد، آیا سایت جدید و خدمات بهتری ارائه کرده اید و یا کمیت و کیفیت شما تغییر کرده است؟

این نماینده مردم در مجلس یازدهم در تذکری خطاب به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: قول داده بودید که اگر ارز ترجیحی حذف شود، بر روی قیمت دارو، تاثیری نگذارد، اما در حال حاضر شاهد افزایش قیمت هستیم.

وی در تذکر دیگری خطاب به وزیر ورزش و جوانان گفت: پروژه های نیمه تمام در شهرستان ها  و بی عدالتی در ادارات بیداد می کند، امیدواریم قبل از طرح سوال این مشکلات را برطرف کنید.