۰ نفر

ارتقای قابلیت جستجوی پیام در توئیتر؛

جستجوی پیام ها در توئیتر راحت تر می شود

۵ فروردین ۱۴۰۱، ۲۲:۵۳
کد خبر: 623249
جستجوی پیام ها در  توئیتر راحت تر می شود

با ارتقای قابلیت جستجوی پیام می‌توانید با کلمات کلیدی مکالمه مورد نظر خود در توئیتر را پیدا کنید.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باگشاه خبرنگاران جوان، به تازگی توئیتر قابلیت جستجوی DM را برای کاربران اپل ارتقا داده و انتظار می‌رود پس از چهار سال این ویژگی به سیستم عامل اندروید نیز به زودی اضافه شود.

به گزارش سایت engadget؛ توئیتر در حال گسترش جستجو‌های DM است تا به شما کمک کند مکالمه دقیق مورد نظر خود را پیدا کنید. این قابلیت توئیتر به شما امکان می‌دهد از نوار جستجو در صندوق ورودی DM برای یافتن پیام‌های خاص استفاده کنید. برای استفاده از این ویژگی کافی است یک کلمه یا نام را تایپ کرده سپس برگه پیام‌ها را انتخاب کنید در این هنگام پیام‌های مرتبط را مشاهده خواهید کرد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که توئیتر جستجو‌های DM را در سال ۲۰۱۹ معرفی کرد، و در دسترس کاربران iOS قرار داد. اما تا سال  ۲۰۲۱ برای اندروید این ویژگی  ارائه نشده است؛ به تازگی این شبکه اجتماعی نسخه ارتقا یافته‌ای را به کاربران ارائه کرد که امکان جستجو در تاریخچه کامل شما را به جای موضوعات اخیر فراهم می‌کند.

توییتر2

شبکه اجتماعی توئیتر در اواخر همان سال باعث رضایت بسیاری از کاربران شد. اما به روزرسانی دیر هنگام  این قابلیت واکنش‌هایی را در پی داشته است.