۰ نفر

امکانات اندرویدی که از آنها بی اطلاع هستیم؛

چگونه از گوشی های اندروید استفاده بهتری کنیم؟

۲۹ اسفند ۱۴۰۰، ۲۱:۳۰
کد خبر: 622177
چگونه از گوشی های اندروید استفاده بهتری کنیم؟

سال ۱۴۰۱ هم آغاز شد و همچنان بسیاری از گوشی های اندرویدی و کاربران شان از بسیاری از امکانات و برنامه هایی که می توانند طی زندگی روزمره کمک شایانی به ما بکند بی اطلاع هستند.

اقتصادآنلاین - پرهام کریمی؛ در این نوشته سعی می کنیم شما را با چند اپلیکیشن که می تواند سال ۱۴۰۱ را برایتان آسان تر و هوشمندانه تر سپری کند آشنا کنیم شاید بسیاری از شما با این اپلیکیشن ها یا تعدادی از آنها آشنا باشید اما جالب است بدانید طبق مشاهدات و گزارشات میدانی برخی از افراد همچنان از گوشی های هوشمند خود فقط به عنوان راهی برای برقراری تماس استفاده می کنند در حالیکه از کسب و کار گرفته تا زندگی خانوادگی شان به استفاده مداوم از اپلیکیشن ها نیازمند است یا حداقل با استفاده از این برنامه ها زندگی شان راحت‌تر سپری می شود.

۱. Call Recorder – ACR Pro

تعداد زیادی از مشاغل در ایران و سراسر جهان به مکالمه های تلفنی وابسته است و برخی از آنها نیز نیازمند این هستند که پس از برقراری تماس چه به عنوان فرستنده چه به عنوان دریافت کننده مجدداً متن تماس را گوش کنند یا متن آن را پیاده سازی کنند اپلیکیشن نام برده شده در میان هزاران برنامه ای که برای این کار در دسترس شما هستند ساده ترین رابط کاربری را دارد و نکته قابل توجه آن قابلیت شروع خودکار ضبط پس از تماسهای ورودی است تا دیگر نیازی نباشد هر بار به صورت دستی ضبط تماس را فعال یا غیرفعال کنید.

۲.PicsArt – Photo Studio

امروزه اکثر گوشی‌های هوشمند در رده پرچمدار یا میان رده مجهز به دوربین هایی هستند که می توان عکسهای بسیار خوبی با آنها ثبت کرد. اما کمتر عکس یا دوربینی پیدا می شود که پس از عکاسی نیاز به تدوین یا ادیت نداشته باشد.

در میانه تعداد بالایی از برنامه هایی که برای این کار در ویندوز وجود دارد تعدادی برنامه هم برای استفاده در اندروید در فروشگاه گوگل موجود است.

برنامه پیکس آرت بهترین برنامه‌ای است که می توانید از آن برای ادیت و تدوین عکس های خود استفاده کنید تا بهترین خروجی ممکن است عکس خود را در شبکه های مجازی یا رسانه های مختلف منتشر کنید.

۳. Nova Launcher

اول از همه بهتر است توضیح دهیم لانچر ها چه برنامه هایی هستند. هر تلفن همراه با یک رابط کاربری مشخص عرضه می شود و هر برند از رابط کاربری مختص به خود استفاده می کند به عنوان مثال شیائومی از میوآی به عنوان رابط کاربری خود استفاده می کند اما ممکن است این رابط کاربری ها برای همگان جذاب نباشد و تعدادی دنباله رابط کاربری آسان تر یا مشابه با دیگر برندهای تولید کننده گوشی باشند.

لانچر معرفی شده یکی از بهترین و بی عیب ترین برنامه ها در زمینه تغییر رابط کاربری گوشی شماست که می‌تواند این کار را بدون کند شدن دستگاه هوشمند شما انجام دهد.

۴.SHAREit

کمپانی لنوو به عنوان یکی از سازندگان مشهور لپ تاپ ها در زمینه ساخت برنامه های کاربردی نیز فعالیت دارد.

یکی از این برنامه ها شیریت است که شما می توانید با متصل کردن دستگاه های خود از طریق wi-fi با سرعتی بیشتر از بلوتوث برنامه عکس ویدیو آهنگ یا هر چیز دیگری بر روی گوشی‌های خود را به اشتراک بگذارید.

نکته پایانی دیگری که لازم است در این مطلب گفته شود این است که بر اساس تست های انجام شده هیچ یک از برنامه های مدیریت باتری یا ذخیره سازی انرژی گوشی عملکرد مثبت و تاثیرگذاری ندارند و در برخی اپلیکیشن های این چنینی حتی منجر به این می‌شود که باتری گوشی شما زودتر فرسوده شود،بنابراین به عنوان اولین نکته سال ۱۴۰۱ از نصب این برنامه ها خودداری کنید.