۰ نفر

گرانترین تلویزیون جهان رونمایی شد

۲۹ اسفند ۱۴۰۰، ۱۳:۵۶
کد خبر: 622084
گرانترین تلویزیون جهان رونمایی شد

تلویزیون مهم ترین وسیله برای سرگرمی خانواده است. ده مدل تلویزیون گران قیمت در دنیا وجود دارند که آشنایی با برند و قیمت آن ها برایتان جالب خواهد بود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از نمناک، در این قسمت  قصد داریم که ۱۰ مورد از گرانترین تلویزیون های دنیا را به شما معرفی کنیم؛ تلویزیون‌ هایی که با خواندن قیمت شان، احتمالا خیلی متعجب می شوید و فکر می کنید که چنین قیمتی غیر ممکن است اما همه این چیز ها واقعیت دارد؛ پس با ما همراه باشید.

۱۰. Beovision ۴-۱۰۳ – $۱۴۰,۰۰۰

این تلویزیون یکی از گران قیمت ترین تلویزیون های دنیا می باشد که اندازه آن ۱۰۳ اینچ است، ظاهر بسیار جذابی دارد. طراحی آن فوق ‌العاده باریک است. سیستم و ساختار آن منحصر به فرد و کاملا پیشرفته می باشد و با دیدن فیلم و سریال روی این صفحه تلویزیون، مجذوبش خواهید شد و قیمت آن نیز؛ ۱۴۰ هزار دلار است.

۹. Samsung UN۱۱۰S۹VFXZA – $۱۵۰,۰۰۰

این تلویزیون با وضوح یا رزولوشن عالی و قدرت پردازش بسیار عالی با اندازه ۱۱۰ اینچ در اختیار مشتری قرار می گیرد؛ البته کمتر افرادی هستند که قدرت خرید چنین تلویزیونی را داشته باشند. یک نسخه سه بعدی از این تلویزیون در سال ۲۰۱۱ معرفی شد اما نسخه جدید به شدت با کیفیت تر بوده که حدود ۱۵۰ هزار دلار قیمت دارد.

۸. Samsung UA۱۱۰۵۹ – $۱۵۲,۰۰۰

این تلویزیون با کیفیت الترا اچ دی قطعاً شما را راضی نگه می‌ دارد. سایز بسیار بزرگ آن، باعث شده است که شما دل تان نخواهد چشم از آن بردارید. مهم تر از همه این که؛ قدرت پردازشی آن بسیار بالا است و قیمت آن ۱۵۲ هزار دلار می باشد.

۷. Sharp LB-۱۰۸۵ – $۱۶۰,۰۰۰

این تلویزیون در سال ۲۰۰۸ معرفی شد. برای استفاده ۲۴ ساعته طراحی شده است؛ یعنی مدام در طول روز می توانید آن را روشن نگه دارید و هرگز چشمان تان از آن خسته نمی شود. زاویه بصری این تلویزیون ۱۷۶ درجه است و قیمت آن ۱۶۰ هزار دلار می باشد.

۶. Samsung UN۱۰۵S۹B – $۲۶۰,۰۰۰

این تلویزیونِ اعجاب انگیز هم جزء گران‌ قیمت‌ ترین هاست؛ اما آنقدر رنگ‌ ها را جذاب نشان می دهد که شما دوست دارید صبح تا شب، داخلش فیلم و سریال ببینید. کیفیت و رزولوشن آن اولترا اچ‌دی است و در شرایط مختلف نور را برای تان تغییر می دهد. قیمت آن نیز ۲۶۰ هزار دلار می باشد.

۵. Panasonic TH-۱۵۲UX۱ – $۵۰۰,۰۰۰

این تلویزیون ۱۵۲ اینچ می باشد. تجربه بی نظیری را در اختیارتان قرار می دهد که حتی بهتر از رفتن به سینما است. نمایشگر پلاسمای سه بعدی با وضوح تصویر ۴K و قدرت نمایش رنگ ها به شکل اعجاب انگیز باعث می‌ شود که مدام پای تلویزیون بنشینید. قیمت آن نیز ۵۰۰ هزار دلار است.

۴. C SEED ۲۰۱ – $۶۸۰,۰۰۰

این تلویزیون رنگ ها را به شکل اعجاب انگیزی خوب و با وضوح عالی نشان می‌ دهد و رزولوشن بسیار بالایی هم دارد. برای افرادی طراحی شده که به دنبال این می گردند تا سینما را وارد خانه خود کنند، زیرا ۲۰۱ اینچ سایز دارد و قیمت آن هم ۶۸۰ هزار دلار می باشد‌.

۳. Stuart Hughes Prestige HD Supreme Edition – $۱.۵ Million

این تلویزیون می تواند کیفیت تصاویر را به بهترین شکل ممکن در اختیارتان بگذارد. شاید به اندازه رقبایش سایز بزرگی نداشته باشد، اما آنقدر با کیفیت و پر قدرت است که قطعاً شما را راضی می‌ کند تا بابتش یک و نیم میلیون دلار پول بدهید. سایز این تلویزیون ۵۵ اینچ است و کاور و پوشش آن از الماس، سنگ های قیمتی و پوست تمساح است.

۲. The Titan Zeus – $۱.۶ Million

این تلویزیون؛ بزرگ ترینِ تلویزیون دنیا می‌ باشد. ۳۷۰ اینچ سایز دارد؛ یعنی باید یک خانه خیلی بزرگ داشته باشید و این تلویزیون را داخلش قرار دهید و از سینمایی که در خانه دارید، لذت ببرید.‌ قیمت این تلویزیون نیز ۱.۶ میلیون دلار است.

۱. Stuart Hughes Prestige HD Supreme Rose Edition – $۲.۲۶ Million

این تلویزیون تصاویر را به عالی ترین شکل ممکن به شما نشان می دهد و ساختارِ داخلی آن از ۲۸ کیلو گرم طلا و رزگلد ۱۸ عیار می باشد و قطعا متوجه شده اید که چرا قیمت آن ۲.۲۶ میلیون دلار است. جذابیت سنگ های ارزشی روی آن با هیچ تلویزیون دیگری قابل مقایسه نیست.