۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

قابلیت های جدیدی که کاربران واتساپ به زودی دریافت می کنند

۱۷ اسفند ۱۴۰۰، ۱۰:۲۴
کد خبر: 618542
قابلیت های جدیدی که کاربران واتساپ به زودی دریافت می کنند

واتساپ، اپلیکیشن پیام رسان متا، میلیون ها کاربر اندروید، ios و دسکتاپ در سراسر جهان دارد. این برنامه پیام رسانی همیشه ویژگی های جدیدی را برای طیف گسترده کاربران خود اضافه می کند تا محیط چت را تعاملی تر کند. گزارش های جدید حاکی از آن است که این برنامه در حال کار بر روی برخی ویژگی های جدید است که به زودی در دسترس کاربران اندروید، ios و دسکتاپ قرار خواهد گرفت.

اقتصادآنلاین – پرهام کریمی؛ بر اساس گزارش‌ها، اپلیکیشن متعلق به متا در حال توسعه یک جستجوی جدید برای صفحه اطلاعات تماس است. ردیاب ویژگی WhatsApp WABetaInfo متوجه میان‌بر پیام جستجوی جدید در نسخه بتای واتساپ شد. با این میان‌بر پیام جستجوی جدید، کاربران می‌توانند مستقیما از صفحه اطلاعات مخاطبین شخصی و چت‌های گروهی را جستجو کنند.

WABetaInfo همچنین گزارش داد که واتساپ در حال اضافه کردن میان‌بر جستجو به صفحه اطلاعات تماس با طراحی مجدد است. برخی از کاربران می‌توانند همین میان‌بر را در اطلاعات گروه نیز مشاهده کنند. اگرچه میانبر جستجو برای برخی از حساب‌های واتساپ ارائه شده اما ممکن است در شرایط خاصی نمایش داده نشود چرا که در حال حاضر این ویژگی مخصوص نسخه بتاست.

جدای از این مساله، این پیام رسان همچنین قرار است یک ویژگی واکنش پیام جدید را برای کاربران دسکتاپ اضافه کند که مخصوص چت‌های گروهی طراحی شده است. با استفاده از این ویژگی، کاربران می‌توانند مشاهده کنند که چه کسانی به پیام‌های دریافتی و یا ارسال شده از یک گروه واکنش نشان داده‌اند.

رابط جدید واکنش‌ها را گروه بندی می‌کند، بنابراین می‌توانید لیست تمام افرادی را که با استفاده از همان واکنش به یک پیام واکنش نشان داده‌اند، مشاهده کنید. این ویژگی جدید در حال حاضر در واتساپ بتا برای ios و اندروید در دست توسعه است.

پیش از این، پیام رسان واتساپ یک رابط تماس صوتی برای کاربران ارائه می‌کرد که یک پس زمینه مستطیلی خاکستری گرد را نشان می‌دهد که نام، شماره و تصویر مخاطب و همچنین مدت زمان تماس را در بالای صفحه نشان می‌دهد، اما اکنون تغییراتی برای این صفحه تماس نیز در دست بررسی است.