۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می دهد؛

چگونه تماس های آیفون را ضبط کنیم؟

۱۳ اسفند ۱۴۰۰، ۱۴:۴۷
کد خبر: 617266
چگونه تماس های آیفون را ضبط کنیم؟

دلایل زیادی وجود دارد که ممکن است بخواهید تماسی را در آیفون خود ضبط کنید. شاید در حال مصاحبه با کسی هستید و می خواهید همه چیزهایی که گفته شده را پیگیری کنید. همچنین مهم است که بدانید چگونه یک تماس تلفنی را در آیفون ضبط کنید، از پیگیری مشتری گرفته تا ثبت مواردی که در محیط کار شما مطرح می شود و نیاز به ضبط کردن آنها دارید.

اقتصاد آنلاین - پرهام کریمی؛ از قبل باید بدانید که ضبط مکالمه تلفنی در دستگاه اندرویدی به طور کلی آسان‌تر است (و بسیاری از نکات زیر در اندروید نیز کار می‌کنند)، زیرا اپل ضبط تماس‌ها را برای آیفون غیرممکن می‌کند. اما دلیل خوبی وجود دارد که آیفون به شما اجازه ضبط تماس را نمی‌دهد. اپل از حریم خصوصی شما بسیار محافظت می‌کند و به برنامه‌های شخص ثالث اجازه دسترسی به میکروفون شما را نمی‌دهد. بنابراین در حالی که ضبط یک تماس تلفنی در آیفون انجام می‌شود، نیاز به راه‌حل‌های خلاقانه‌ای دارد.

اگر نیاز به دسترسی آسان به این موضوع دارید این مطلب را دنبال کنید، اگرچه به دو دستگاه نیاز دارید. در ابتدا، مکالمه خود را (در بلندگو) خواهید داشت. یک آیفون یا هر تلفن دیگری که دارای بلندگو باشد کار خواهد کرد. در دستگاه دوم، ضبط خواهید کرد. برای این کار، یک رایانه iPhone، iPod touch، iPad یا Mac کار خواهد کرد.

در اصل، شما می‌توانید با هر تلفنی با بلندگو تماس بگیرید و آن را در آیفون خود ضبط کنید. یا، تماس را در iPhone خود برقرار کنید و آن را در دستگاه دوم اپل ضبط کنید—همه از یک برنامه Voice Memos استفاده می‌کنند. همه چیز بستگی به دستگاه‌هایی دارد که به آنها دسترسی دارید.

برای دریافت کل مکالمه تلفنی خود، قبل از تماس شروع به ضبط کنید. مراحل زیر نحوه استفاده از آیفون برای ضبط تماس تلفنی بر روی بلندگو را توضیح می‌دهد. توجه داشته باشید که مراحل ممکن است بسته به مدل و iOS شما کمی متفاوت باشد.

۱. برنامه Voice Memos را در آیفون خود (یا هر دستگاه اپلی که برای ضبط استفاده می‌کنید) باز کنید.

۲. برای شروع ضبط، روی دکمه قرمز ضبط ضربه بزنید.

برنامه‌های ضبط تماس‌های تلفنی

به روش بلندگو، اگرچه آسان است، اما برای همه مناسب نیست. اگر دو دستگاه ندارید، احتمالاً بهترین گزینه برای شما نیست. دانستن نحوه ضبط تماس تلفنی در آیفون - بدون بلندگو - به آسانی دانلود برنامه ضبط مناسب است. بدون ترتیب خاصی، اینها برنامه‌هایی هستند که ما برای ضبط تماس‌های تلفنی در آیفون و دریافت بالاترین کیفیت صدا ترجیح می‌دهیم.

در کنار استفاده از دو دستگاه و تماس با بلندگو، Google Voice یکی از ساده‌ترین روش‌های ضبط تماس است. این برنامه به شما امکان می‌دهد تلفن یا دستگاهی را که می‌خواهید با آن تماس بگیرید و تماس دریافت کنید، انتخاب کنید. سپس به منوی تنظیمات بروید و تماس‌ها را انتخاب کنید. به سمت پایین به گزینه Incoming Call بروید، جایی که می‌توانید برای ضبط تماس‌های دریافتی جابجا شوید. هنگامی که همه در حال تماس هستند، به سادگی شماره چهار را روی صفحه کلید فشار دهید تا ضبط شروع شود. در پایان تماس دوباره شماره چهار را فشار دهید تا ضبط متوقف شود. پس از اتمام کار، ضبط تلفن شما در گزینه منوی ضبط شده نشان داده می‌شود.

این روش با برخی امتیازات اضافه می‌شود. اگر قبلاً حساب Google Voice خود را تنظیم نکرده‌اید، می‌توانید این کار را انجام دهید و همزمان یک شماره تلفن رایگان درخواست کنید. این مانند یک تلفن رایتر مجازی است. در همین حال، ضبط مکالمه آیفون به این روش رایگان و فوق العاده آسان است. یک نقطه ضعف: تشخیص نحوه ضبط تماس‌های خروجی دشوارتر است، اگرچه برنامه از آن پشتیبانی می‌کند.