۰ نفر

انتقاد جمعیت وفاداران انقلاب از تصویب عجولانه طرح صیانت

۴ اسفند ۱۴۰۰، ۱۸:۲۴
کد خبر: 614625
انتقاد جمعیت وفاداران انقلاب از تصویب عجولانه طرح صیانت

دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی گفت: در شرایطی که نمایندگان مجلس درگیر قانون لایحه بودجه ۱۴۰۱ هستند تصویب عجولانه طرح صیانت توسط چند نماینده هیچ توجیهی ندارد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، حبیب‌الله بوربور دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب درباره طرح حمایت از کاربران فضای مجازی گفت:  وقتی یک جریان سیاسی، مجلس را در دست می گیرد باید پاسخگوی مطالبات همه مردم باشد و قبل از هرکاری نظر اکثریت مردم را بداند و از طرفی هم باید پاسخگوی رای دهندگانی باشد که به آنها اعتماد کرده‌اند.

 دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه برخی نمایندگان هرگاه بتوانند برنامه‌های خود را پیاده می‌کنند که یک مورد آشکار آن تصویب عجولانه طرح موسوم به صیانت از کاربران فضای مجازی در کمیسیونی به همین نام است، افزود: نباید اجازه داد موضوعی اینچنینی که تاییدیه مرکز پژوهشهای مجلس و موافقت افکار عمومی را ندارد، عجولانه قانونی شود. 

وی شفافیت را از شعارهای اصلی جریان انقلابی عنوان کرد و یادآور شد:  برخی قصد دارند با شلوغ کاری مجوزی بگیرند و طرح مورد بحث را در یک کمیسیون جمع کنند. لذا نحوه رای‌گیری در کمیسیون مربوطه هم دارای اشکال بوده است.

بوربور با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب به درستی معتقد است فعالیت در فضای مجازی باید اخلاق‌محور و قانونمند شود، بیان کرد: به همین دلیل کسی مخالف قانونمند شدن این فضا نیست. بلکه اصرار داریم کار تقنین باید با اتکا به کار کارشناسی و طی شدن روند متعارف انجام شود.

دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی گفت: در شرایطی که نمایندگان مجلس درگیر قانون لایحه بودجه ۱۴۰۱ هستند و نیاز به رسیدگی به مشکلات معیشتی و اقتصادی وجود دارد، اقدامات عجولانه چند نماینده توجیه ندارد لذا برخی از اقدامات زنگ خطر است و سپردن سرنوشت چنین موضوع مهمی به دست یک کمیسیون به صلاح کشور نیست.