۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

ترفندهای امنیتی جالب تلگرام

۴ اسفند ۱۴۰۰، ۹:۰۰
کد خبر: 614329
ترفندهای امنیتی جالب تلگرام

ترفندهای زیادی در تلگرام وجود دارد که ممکن است برخی از کاربران این شبکه اجتماعی از آن ها مطلع نباشند. با یادگیری انواع ترفندهای مخفی تلگرام می توانید از این شبکه اجتماعی استفاده بهینه ای داشته باشید.

اقتصادآنلاین - پرهام کریمی؛ ابتدا وارد تلگرام شوید و صفحه‌ای که در آن لیست دوستان شما وجود دارد را انتخاب کنید.سپس از لیست بالا گزینه contacts new secret chat را انتخاب کنید.در این چت روم مخفی شما می‌توانید برای پیام‌هایی که برای مخاطب مورد نظر خود ارسال می‌کنید مدت زمان مشخصی را تعیین کنید تا پیام‌های شما بعد از مدت زمان مشخص شده از بین بروند.یکی دیگر از قابلیت‌های چت روم اختصاصی در تلگرام این است که اگر مخاطب شما از پیام‌های ارسالی اسکرین شات بگیرد تلگرام با کمک پیغام Took a screenshot به شما اطلاع می‌دهد.

پسورد برای تلگرام

یکی دیگر از ترفندهای تلگرام گذاشتن رمز یا پسورد برای ورود به این برنامه است این ویژگی مثبت تلگرام باعث می‌شود که فرد دیگری به جز شما نتواند به برنامه تلگرام در گوشی شما وارد شود.

منوی تلگرام را باز کنید و روی گزینه Setting کلیک کنید.

سپس وارد زیر منو privacy and security شوید.در صفحه ای که باز می‌شود رمز مورد نظر خود را برای ورود به برنامه تلگرام وارد کنید همچنین می‌توانید به صورت دستی تعیین کنید تا رمز تا چه مدت زمانی روی برنامه تلگرام فعال شود.

تصحیح غلط‌های املایی پیام در تلگرام

یکی دیگر از ترفندهای تلگرام تصحیح غلط‌های املایی در پیام‌های ارسال شده است. شما می‌توانید با قرار دادن انگشت خود روی پیام ارسالی و انتخاب گزینه Edit پیام ارسالی خود را تا دو روز پس از ارسال ویرایش کنید.

اگر از نسخه دسکتاپی تلگرام استفاده می‌کنید روی پیام مورد نظر خود کلیک راست کنید سپس گزینه Edit را انتخاب گنید و پیام ارسالی خود را تصحیح کنید.