۰ نفر

چگونه بدون داشتن حساب کاربری از اینستاگرام استفاده کنیم؟

۲۶ بهمن ۱۴۰۰، ۰:۰۱
کد خبر: 611183
چگونه بدون داشتن حساب کاربری از اینستاگرام استفاده کنیم؟

در این خبر نحوه استفاده از شبکه اجتماعی اینستاگرام بدون حساب کاربری و ثبت نام پرداخته شده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، اینستاگرام در حال حاضر به طور گسترده در دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرد و اتفاقات مختلفی در این پلتفرم رخ می‌دهد، اما برخی به دلایلی نمی‌خواهند در اینستاگرام ثبت نام کنند.

به گزارش سایت ploonge، در اینستاگرام ایجاد یک حساب کاربری کاملاً ضروری نیست. می‌توان از اینستاگرام بدون ثبت نام هم استفاده کرد. در واقع، استفاده از تمام ویژگی‌های اینستاگرام بدون حساب کاربری امکان پذیر نیست؛ بنابراین هرگز نمی‌توانید حسابی را فالو کنید، پست‌ها را لایک کرده یا نظر بدهید. با این حال، شما همچنان می‌توانید برخی از پست‌ها را به صورت ناشناس و بدون داشتن حساب کاربری مشاهده کنید.

بین حساب‌های عمومی و خصوصی در اینستاگرام فرق وجود دارد. هرکسی می‌تواند یک نمایه عمومی را ببیند، اما یک نمایه خصوصی برای هرکسی قابل رویت نیست، مگر اینکه مالک حساب، درخواست را تایید کند.

اینستاگرام1

اگر نمی‌خواهید در اینستاگرام ثبت نام کنید، اما می‌خواهید فعالیت‌های یک حساب کاربری خاص را ببینید، باید نمایه مربوطه را مستقیماً در مرورگر خود باز کنید، به عنوان مثال www.instagram.com/yjc.news را باز کنید و سپس روی یکی از پست‌ها کلیک کنید. حالا احتمالا از شما خواسته می‌شود که وارد حساب خود شوید، اما اگر شخصی که قبلاً ثبت نام کرده، پیوند یک پست را برای شما ارسال کند، شما می‌توانید تمام پست‌های آن شخص را ببینید.

به عنوان مثال با لینک زیر می توانید بدون حساب کاربری، یکی از پست های صفحه رسمی باشگاه خبرنگاران جوان را ببینید. www.instagram.com/p/CZ9ByX6qITq. البته برای دیدن و پست‌ها، استوری‌ها ، کپشن‌ها و ... می توانید از برخی سایت‌ها نیز که در گوگل قابل جستجو هستند، استفاده کنید.