۰ نفر

پیشنهاد ۵ هزار دلاری ایلان ماسک به یک نوجوان

۸ بهمن ۱۴۰۰، ۱۶:۴۱
کد خبر: 604687
پیشنهاد ۵ هزار دلاری ایلان ماسک به یک نوجوان

ایلان ماسک، میلیاردر معروف آمریکایی و مدیر عامل شرکت تسلا، به صاحب یک صفحه توییتر که هواپیمای شخصی او را ردیابی می کند، پیامی ارسال کرده مبنی بر اینکه در صورت حذف حساب خود ۵۰۰۰ دلار به وی پرداخت خواهد کرد.

به گزارش راشاتودی، سایت اخبار فناوری "پروتکل" روز چهارشنبه گزارش داد که ایلان ماسک، مدیر عامل شرکت تسلا، به صاحب یک صفحه توییتر که هواپیمای شخصی او را ردیابی می کند، پیامی ارسال کرده مبنی بر اینکه در صورت حذف حساب خود 5000 دلار به وی پرداخت خواهد کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، صفحه "جت ایلان ماسک " سفرهای هوایی این تاجر را با استفاده از ربات‌هایی که داده‌های ترافیک هوایی را رصد می‌کنند، نشان می‌دهد. این داده ها در دسترس عموم است.

صاحب این صفحه توییتر یک نوجوان 19 ساله به نام جک سوینی است که پاییز سال گذشته پیامی از ماسک دریافت کرد که در آن آمده بود: "می‌توانی این (صفحه) را حذف کنی؟ این یک خطر امنیتی است.

سوینی نیز طبق گزارشات پاسخ داد که می‌تواند آن را حذف کند، اما این کار برای ماسک هزینه دارد. این نوجوان پیشنهاد داد که ماسک به وی یک خودروی مدل 3 تسلا بدهد. ایلان ماسک نیز پاسخ داد: من از هدف قرار گرفتن توسط یک ابله خوشم نمی آید. وی به سویینی 5 هزار دلار پیشنهاد داد.

این نوجوان سپس در این گفتگو گفت: آیا شانسی وجود دارد که این رقم را به 50 هزار دلار افزایش بدهی؟ این کمک بزرگی در هزینه های دانشگاه خواهد بود و احتمالاً به من اجازه می‌دهد که یک ماشین یا حتی یک مدل 3 بخرم.

ایلان ماسک سپس به او گفت که در مورد آن فکر خواهد کرد، اما هنوز با وی تماسی نگرفته است.

اوایل ماه جاری میلادی، ماسک توییت کرد که حساب‌ها و صفحاتی که در رسانه‌های اجتماعی سفرهای او را ردیابی می‌کنند "به یک مسئله امنیتی تبدیل شده‌اند".