۰ نفر

بهترین پهنای باند اختصاصی ایران با ماهان نت

۶ بهمن ۱۴۰۰، ۱۸:۰۰
کد خبر: 604131
بهترین پهنای باند اختصاصی ایران با ماهان نت

آیا به دنبال یک اینترنت سازمانی باکیفیت برای جایگزینی مودم‌های خانگی هستید؟ به گزارش وبلاگ ماهان نت، تعداد کاربران اینترنت در ایران در دهه اخیر، با رشد ۸۰ درصدی مواجه بوده است.

 در چنین شرایطی، پهنای باند مورد استفاده برای اینترنت‌های خانگی، مشترکین پرمصرف مانند ادارات و شرکت‌های بزرگ، چندان انتخاب مطلوبی نخواهد بود.

پهنای باند اختصاصی یکی از راهکارهای سازمانی شرکت ماهان نت، برای ارائه اینترنت پرسرعت به مشتریان خود است. با تهیه پهنای باند اختصاصی، می‌توانید سرعتی مطابق با ده‌ها گیگابایت بر ثانیه را از طریق بسترهای مختلفی مانند فیبر نوری یا اینترانت تجربه کنید، بدون آنکه نگران قطعی یا کندی در ساعات پرمصرف باشید!

اما چرا برای تهیه پهنای باند اختصاصی شرکت خود به ماهان نت مراجعه کنیم؟ در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با ویژگی‌های خدمات پهنای باند ماهان نت، یکی از بزرگترین شرکت‌های فناوری شبکه در ایران آشنا شویم.

1-عرضه تعرفه‌های مختلف؛ مهم‌ترین فاکتور رضایت مشتریان

کیفیت و قیمت، دو عاملی هستند که در خرید هر محصولی برای ما بیشترین اهمیت را دارند. اما ممکن است زمانی برسد که حتی با وجود کیفیت بالای یک محصول یا خدمت، از تهیه آن منصرف شویم؛ چرا که هزینه‌های بالای تهیه آن از میزان بودجه ما بیشتر است. ماهان نت این مشکل را به‌کلی برطرف کرده است.

زمانی که برای خرید محصولات ماهان نت یا دریافت مشاوره از پیشتیبان‌های ماهان نت با شماره تلفن 021-87278 تماس می‌گیرید، با توجه به نیاز، کاربری و میزان بودجه فعلیتان، تعرفه‌های مختلفی به شما پیشنهاد می‌شود.

همچنین اگر به‌دنبال تهیه اینترنت پرسرعت خانگی هستید، علاوه بر تماس تلفنی، تعرفه‌های مختلف سرویس اینترنت را می‌توانید در سایت ماهان نت نیز مشاهده کنید. کافی‌ست از طریق صفحه خرید اینترنت adsl وارد سایت شوید تا بسته‌های مقرون به صرفه و هیجان‌انگیز اینترنت خانگی را در جشنواره ماهان‌ نت ببینید.

2-امنیت اطلاعات؛ فاکتور حیاتی در تهیه اینترنت سازمانی

دومین ویژگی خدمات پهنای باند اختصاصی ماهان نت، حفاظت از اطلاعات مشتریان است. حفظ امنیت، محرمانگی، یکپارچگی و در دسترس‌بودن اطلاعات مشتریان، یکی از مهم‌ترین اصولی‌ست که ماهان نت در طی یک دهه گذشته، همواره سرلوحه فعالیت خود قرار داده است.

2

3-پشتیبانی از مشتریان با شماره اختصاصی

پشتیبانی مطلوب، سومین ویژگی و یکی از منحصر به فردترین ویژگی‌های خدمات ماهان نت است. تیم فنی متخصص و مجرب ماهان نت، پس از خرید و راه‌اندازی پهنای باند اختصاصی به‌صورت 24 ساعته و هفت روز هفته، آماده پاسخگویی به سؤالات شما خواهند بود.

همچنین برای آن دسته از مشتریانی که از خدمات پهنای باند اختصاصی و اینترنت سازمانی ماهان نت استفاده می‌کنند، پشتیبانی فنی با شماره‌ای اختصاصی صورت می‌گیرد. به این ترتیب، دیگر هیچگونه نگرانی بابت مشکلات و چالش‌های احتمالی نخواهید داشت.

4-سرعت مطلوب؛ مهم‌ترین ویژگی پهنای باند اختصاصی

سرعت و پایداری مهم‌ترین ویژگی‌های یک پهنای باند اختصاصی است. درواقع اگر سرعت بالا برای شما ارجحیت نداشته باشد، به احتمال زیاد مودم‌های خانگی را بدون صرف هزینه بالا برای محل کار خود تهیه می‌کنید. پهنای باند اختصاصی ماهان نت با ارائه سرعتی تا صدها مگ بر ثانیه، مناسب بیزنس‌های مختلفی است که بیشتر بخش فعالیت‌های خود را به کمک اینترنت پیش می‌برند.

یکی از بسترهای ارائه اینترنت از طریق پهنای باند اختصاصی، اینترنت td lte است. شما می‌توانید با فناوری نسل آخر TD-LTE به‌راحتی با کارکنان خود در شعب مختلف ارتباط برقرار کنید، بدون اندکی تأخیر در فعالیت‌های حوزه بورس و رمزارز شرکت کنید و از همه مهم‌تر، بدون احساس‌کردن قطعی یا کندی اینترنت، به‌صورت همزمان با همکاران خود از اتصال به شبکه جهانی لذت ببرید.

5-پوشش سراسری؛ دسترسی به پهنای باند اختصاصی در سراسر کشور

گروه انتقال داده ماهان با دریافت مجوز ServCo از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، آماده ارائه پهنای باند اختصاصی به سراسر کشور است. ماهان نت هم اکنون خدمات پهنای باند را در 31 استان کشور به مراکز دولتی، ادارات، سازمان‌ها و مجموعه‌های تجاری-تفریحی ارائه می‌کند.

3

6-تنوع در انتخاب بستر انتقال داده

یکی دیگر از مزایای مورد پسند مشتریان ماهان نت، تنوع در انتخاب نوع بستر اینترنت در پهنای باند اختصاصی است. شما می‌توانید با توجه به منطقه، بودجه و مشاوره راهنمای ماهان نت، از میان گزینه‌های موجود یکی را انتخاب کنید.

  • انتقال ارتباطات رادیویی
  • شبکه وایرلس
  • اینترنت TD-LTE
  • و سایر ارتباطات قابل ارائه در کشور

پیشنهاد می‌کنیم همین حالا از طریق سایت ماهان نت، برای خرید پهنای باند اختصاصی اقدام کنید.

7-ارائه نرم افزار مدیریت مصرف اختصاصی

آخرین و شاید منحصر به فردترین ویژگی خدمات پهنای باند اختصاصی ماهان نت، ارائه نرم‌افزارهای مانیتورینگ جهت کنترل مصرف پهنای باند است. شما می‌توانید بدون نیاز به کمک پشتیبان‌ یا مهندسان حوزه فناوری اینترنت، فقط به کمک نرم‌افزارهای مانیتورینگ ارائه‌شده توسط ماهان نت، میزان پهنای باند مصرفی سازمان را مشاهده و مدیریت کنید.

چگونه پهنای باند اختصاصی ماهان نت را تهیه کنیم؟

 برای تهیه پهنای باند اختصاصی ماهان نت، کافی‌ست از طریق شماره تلفن 02187278 یا شماره کشوری 1514 با پشتیبان‌های ماهان نت تماس حاصل کنید.

همچنین می‌توانید با مراجعه به سایت ماهان نت به آدرس Mahannet.ir وارد بخش پهنای باند اختصاصی شوید و فرم «درخواست پهنای باند اختصاصی» را در سایت پر کنید تا کارشناسان ماهان نت در اسرع وقت برای تکمیل سفارشتان با شما تماس بگیرند.