۰ نفر

به روزرسانی واتساپ با یک ویژگی جدید

۵ بهمن ۱۴۰۰، ۳:۱۷
کد خبر: 603556
به روزرسانی واتساپ با یک ویژگی جدید

امکان انتقال «سابقه چت» یا مکالمات بین دستگاه‌های اندروید و iOS فراهم می‌شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، پیام‌رسان واتساپ یکی از پلتفرم‌های رایج در میان کاربران است. امروزه این پیام‌رسان در نسخه اندروید، ios و وب در دسترس کاربران قرار دارد. این پیام‌رسان در روز‌های اخیر به روز‌ رسانی‌های جدیدی را برای کاربران فعال کرده است.

به گزارش سکای‌ نیوز عربیه، توسعه دهندگان پیام‌رسان واتساپ به معرفی یک ویژگی مورد انتظار، یعنی امکان انتقال «سابقه چت» یا مکالمات بین دستگاه‌های اندروید و iOS نزدیک شده‌اند.

به‌روزرسانی جدید «واتساپ» که WhatsApp ۲۲.۲.۷۴ بتا نامیده می‌شود، توانایی انتقال مکالمات بین تلفن‌هایی که به دو سیستم عامل متفاوت، مانند «iPhone» و «Samsung» هستند را نشان می‌دهد. به گزارش وب سایت «جی اس ام آرنا» که متخصص اخبار فنی است، فرآیند انتقال «سابقه چت» مستلزم به‌ روز رسانی «واتساپ» در هر دو دستگاه است.

واتساپ2

همچنین فرآیند انتقال مکالمات  به اتصال اینترنت نیاز دارد. این اتصال می‌تواند از طریق Wi-Fi یا داده تلفن همراه باشد. پیام‌رسان واتساپ، متعلق به متا( فیس بوک) است. واتساپ یک اپلیکیشن پیام‌رسان جهانی است که بیش از دو میلیارد نفر در سراسر جهان از آن استفاده می‌کنند.