۰ نفر

چگونه حالت تاریک توییتر را فعال کنیم؟

۳۰ دی ۱۴۰۰، ۱۵:۱۸
کد خبر: 601841
چگونه حالت تاریک توییتر را فعال کنیم؟

پیش زمینه سفید توئیتر ممکن است چشم کاربران را اذیت کند با این حال شما می‌توانید برای رفع این مشکل از حالت تاریک توئیترتان استفاده کنید.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از   باشگاه خبرنگاران ، توییتر می‌تواند به چشم‌ها حمله کند، تم سفید پیش‌فرض توییتر گاهی اوقات می‌تواند برای کاربران خشن و اذیت کننده به نظر برسد. خوشبختانه، پلتفرم توییتر یک حالت تاریک (dark mode) را ارائه کرده است تا کاربران بتوانند در اواخر شب نیز بدون اذیت به این پلتفرم مراجعه کنید.

توییتر برای اولین بار گزینه حالت تاریک خود را در سال ۲۰۱۶ معرفی کرد و در ابتدا آن را حالت شب نامید. سپس در سال ۲۰۱۹ تم سومی را اضافه کرد. این بدان معناست که می‌توانید از میان آن‌ها یکی را انتخاب کنید، چه بخواهید سفید درخشان باشد، چه سیاه یا چیزی در این بین، اکنون سه رنگ توییتر وجود دارد.

نحوه روشن کردن حالت تاریک در توییتر

۱. توییتر را باز کنید.

۲. اگر روی دسکتاپ هستید، روی «More…» در نوار پیمایش در سمت چپ کلیک کنید تا گزینه‌های بیشتری نشان داده شود. اگر از تلفن همراه استفاده می‌کنید، نوار پیمایش را با ضربه زدن روی عکس نمایه خود در گوشه سمت چپ بالا باز کنید.

۳. روی «Settings and privacy» در نوار پیمایش کلیک کنید یا ضربه بزنید.

۴. روی «Accessibility, display, and languages» کلیک کنید یا ضربه بزنید.

۵. اگر روی دسکتاپ هستید روی «Display» کلیک کنید یا اگر از تلفن همراه استفاده می‌کنید روی «Display and sound» ضربه بزنید.

۶. در دسک‌تاپ، به زیر «Background» نگاه کنید تا موضوع دلخواه خود را از «Default» سفید، خاکستری تیره «Dim»، و «Lights out» مشکی را انتخاب کنید. در تلفن همراه، روی «Dark mode» ضربه بزنید تا منو باز شود، سپس روی کلید کنار «Dark mode» ضربه بزنید تا آن را روشن یا خاموش کنید. هنگامی که روشن شد، با انتخاب «Dim» یا «Lights out» در زیرمجموعه «Theme» انتخاب می‌کنید که می‌خواهید توییترتان چقدر تاریک باشد.

چگونه حالت تاریک توئیتر را فعال کنیم؟