۰ نفر

برترین های نمایشگاه CES۲۰۲۲ معرفی شدند؛

تغییر رنگ B.M.W و لوازم خانگیTCL در صدر

۲۰ دی ۱۴۰۰، ۱۹:۲۸
کد خبر: 598282
تغییر رنگ B.M.W و لوازم خانگیTCL  در صدر

نمایشگاه بین المللی CES ۲۰۲۲ به پایان رسید و جذاب ترین رویداد آن تغییر رنگ خودرو B.M.W تنها با یک دکمه بود. در حوزه آشپزخانه نیز برندTCL همه را شگفت زده کرد و توانست بیشترین مخاطب را جذب کند.

به گزارش اقتصادآنلاین، اتومبیل iX Flow کمپانی B.M.W که از قابلیت تغییر رنگ بدنه بهره می‌برد تکنولوژی آن همان جوهر الکترونیکی موجود در کتابخوان‌های الکترونیکی است. این فناوری در حال حاضر محدودیت‌های زیادی دارد. مثلا چنین خودرویی در صورت تصادف معمولی، از نظر تغییر رنگ با مشکل جدی مواجه می‌شود.اما به هر حال این کمپانی آینده زیبایی از رنگ خودرو معرفی کرد و نشان داد که این رویا عملی است.

اتومبیل iX Flow

لوازم خانگی

در بخش لوازم خانگی برند TCL توانست توجه مخاطبان را که بیشتر آنها به صورت آنلاین و تورهای مجازی از این نمایشگاه بازدید می کردند به خود جلب کند. این برند در سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ دومین تولیدکننده بزرگ تلویزیون در بازار جهانی بود و در رنکینگ جهانی سال ۲۰۱۹ برند تی سی ال دومین برند پرفروش دنیا معرفی شد. اما نکته جالب این است که بازار اصلی این برند در آمریکا شمالی است و دومین برند محبوب این منطقه شناخته شده است. حضور پر قدرت TCLدر نمایشگاه CES2022 نشان از این دارد که مدیران ارشد این غول چینی تصمیم گرفتند به صورت جدی تر وارد بازار اروپا و آسیا غربی شوند قرارداد تولید مشترک این کمپانی با هلدینگ ماد ایران و برنامه ریزی برای بازار کشورهای حوزه C.I.S  نیز در همین راستا است.

لوازم دیجیتال

بهترین گوشی هوشمند: Samsung Galaxy S21 FE

Samsung Galaxy S21 FE سنت اخیر نسخه‌های فن ادیشن سامسونگ را ادامه می‌دهدبا نزدیک شدن به عرضه گوشی Galaxy S22 سامسونگ، Galaxy S21 FE  طرفداران این مدل از گوشی ها را تحت تاثیر قرار داده به نظر می رسد به دلیل مقرون به صرفه بودن و امکانات بالا تا مدت‌ها در بازار طرفدار خواهد داشت

بهترین لوازم جانبی موبایل: کوله پشتی Targus Cypress Hero EcoSmart

شاید بپرسید کوله پشتی چگونه لوازم جانبی موبایل است.کوله پشتی Targus Cypress Hero EcoSmart دارای فناوری Find My اپل است. در صورتی که گوشی آیفون خود را گم کردید، می‌توانید دکمه‌ای را روی کوله پشتی فشار دهید تا تلفنتان زنگ بخورد. همچنین، اگر کوله پشتی خود را گم کردید، می‌توانید با برنامه Find My Tech به سرعت آن را پیدا کنید. این کوله پشتی سازگار با محیط زیست است و از ۲۶ بطری پلاستیکی بازیافتی ساخته شده است.