۰ نفر

وزیر ارتباطات خبر داد؛

اتصال ۳۲روستای بالای ۲۰خانوار به اینترنت در یک هفته

۱۴ دی ۱۴۰۰، ۲۱:۰۰
کد خبر: 596462
اتصال ۳۲روستای بالای ۲۰خانوار به اینترنت در یک هفته

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار یک پست اینستاگرامی از اتصال ۳۲روستای بالای ۲۰خانوار کشور به اینترنت خبر داد.

‌به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، «عیسی زارع‌پور» در پست اینستاگرامی خود با انتشار خبر اتصال ۳۲ روستا به اینترنت نوشت: همکارانم در بخش توسعه ارتباطات روستایی به طور جهادی مشغول پیگیری اتصال روستاها به شبکه ارتباطی پایدار و پرسرعت هستند.

وی تاکید کرد: به تمام آن‌ها، به ویژه دوست عزیزم آقا ایرج روحی که مرد روزهای سخت است، خداقوت می‌گویم.

عضو کابینه سیزدهم خاطرنشان کرد: از آقا ایرج خواستم که هر هفته نام روستاهایی که به شبکه متصل می‌شوند را برایم بفرستد تا همین‌جا با شما به اشتراک بگذارم.

وزیر ارتباطات تصریح کرد: این اولین گزارش هفتگی با جزییات است. خوشحال می‌شوم ساکنان این روستاها از همین طریق یا با ارسال پیامک به شماره ۰۹۱۲۲۹۹۶۳۲۱ یا از طریق کانال‌های من در پیام‌رسان‌های داخلی با نشانی EisaZarepour، تجربه کاربری خودتان را به اشتراک بگذارید. این کار یک جور نظارت میدانی نیز است.

بر اساس تصویری که وزیر ارتباطات منتشر کرده است، روستاهای سربست و باغک جنوبی (بوشهر)، احمدآباد (خراسان رضوی)، کرگی پایین، منجین، کله سهران، کرگی گزدان و کرگی بالا، ناصرآباد پایین و شهرک درودی، کلگ ادرناگ، روسرشار، بدان، گوگدیم شارگ، نونکندان و دنسر شارگ (سیستان و بلوچستان)، شهرک غدیر، اسلام آباد، دارنجان، محمودآباد و محمود آباد سیاخ دارنگون (استان فارس)، دم اب (چهارمحال و بختیاری)، رستاق و گزدان (هرمزگان)، بکونی خوزستان، مقصودآباد و سرزه سفلی (کرمان)، قره بناس (کرمانشاه)، توت (مرکزی)، کنجوران علیا (همدان) در بازه زمانی ۲۹ آذر تا ۶ دی‌ ۱۴۰۰ به اینترنت متصل شده‌اند.

اتصال روستاها به اینترنت